Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

Satyr

Administrator
Forumleiding
7 basisspelers ontbraken bij Bosnië Herzegovina.
Nederland kan niet winnen tegen een B elftal van een B land dat afgelopen week ook nog eens werd uitgeschakeld door Noor-Ierland.
Bovendien was het voetbal niet om aan te zien en enkele spelers waren tenenkrommend slecht.
Ze speelden op zondag, dat zal het zijn
 

erka

Well-known member
Van mij hoeft ie ook helemaal niet weg hoor, ik geef m gewoon een kans.

Alleen ik had gehoopt dat hij zijn visie op voetbal had bijgesteld, maar het tegendeel blijkt waar. Nog saaier dan voorheen.
 

Joost

Well-known member
Van mij hoeft ie ook helemaal niet weg hoor, ik geef m gewoon een kans.

Alleen ik had gehoopt dat hij zijn visie op voetbal had bijgesteld, maar het tegendeel blijkt waar. Nog saaier dan voorheen.
Als dat saaie voetbal uiteindelijk nog het gewenste resultaat had was het nog enigszins te pruimen geweest.
 

Mario

Well-known member
Ik verwacht dat we woensdag ook tegen een zeperd aanlopen, en dan is het toch een vervelende start voor de Boer ... er was al niet veel vertrouwen in hem als BC. Hij heeft wel een succesje nodig, zoals Koeman alles mee had toen hij begon.
 

Forza AZ

Well-known member
Wat valt er dit jaar mee te verdienen? De vorige keer ging het om play-off tickets.
Zolang we maar geen laatste worden, is al heel wat ...
De beste 2 groepswinnaars van de Nations League die in de WK-kwalificatie niet bij de top 2 eindigen mogen alsnog meedoen aan de play-offs.
 

Mario

Well-known member
Frank de Boer: ,,We hebben twee scenario's getraind. De groep moet beslissen welke we gebruiken in het veld. Als het eerste niet werkt, kunnen we snel switchen naar scenario twee. Je zal in ieder geval iets anders zien dan in de thuiswedstrijd. Ik ben zeer positief gestemd"

Nou dat gaat wat worden, de selectie mag de tactiek kiezen ... hoe dan ook gaan we er denk ik hard af morgen in Bergamo.
 

Batigoal

Well-known member
In die plaats spelen is ook vragen om problemen.

Tsja, ik begreep dat het een geste is naar de stad omdat ze zo hard getroffen zijn.

Inmiddels melden Italiaanse media dat er 2 spelers van Italië positief zijn getest en is het de vraag of de wedstrijd door kan gaan.
 

JMD

Well-known member
De beste 2 groepswinnaars van de Nations League die in de WK-kwalificatie niet bij de top 2 eindigen mogen alsnog meedoen aan de play-offs.
Plus dat op basis van deze eindrangschikking de potindeling voor de WK-kwalificatie wordt bepaald. Aangezien er 10 groepen komen zitten de beste 10 van de Nations League in pot A enz...
En aangezien alleen de groepswinnaar rechtstreeks naar het WK gaat is het dus wel van belang bij de beste 10 te eindigen (dat is dus 1e, 2e in de poule worden of bij de 2 beste nummers 3 horen).
 
Bovenaan