Abubakari
Well-known member
Je bent zelf een boer.de Boer moet oprotten!
Je bent zelf een boer.de Boer moet oprotten!
Ze speelden op zondag, dat zal het zijn7 basisspelers ontbraken bij Bosnië Herzegovina.
Nederland kan niet winnen tegen een B elftal van een B land dat afgelopen week ook nog eens werd uitgeschakeld door Noor-Ierland.
Bovendien was het voetbal niet om aan te zien en enkele spelers waren tenenkrommend slecht.
Als dat saaie voetbal uiteindelijk nog het gewenste resultaat had was het nog enigszins te pruimen geweest.Van mij hoeft ie ook helemaal niet weg hoor, ik geef m gewoon een kans.
Alleen ik had gehoopt dat hij zijn visie op voetbal had bijgesteld, maar het tegendeel blijkt waar. Nog saaier dan voorheen.
Je had ook kunnen kiezen voor 'je moet zelf oprotten'.Je bent zelf een boer.
Het is wel de bedoeling dat we die poule winnen.
De beste 2 groepswinnaars van de Nations League die in de WK-kwalificatie niet bij de top 2 eindigen mogen alsnog meedoen aan de play-offs.Wat valt er dit jaar mee te verdienen? De vorige keer ging het om play-off tickets.
Zolang we maar geen laatste worden, is al heel wat ...
In die plaats spelen is ook vragen om problemen.Oei, persconferentie in Bergamo uitgesteld vanwege coronagevallen bij de Italianen.
In die plaats spelen is ook vragen om problemen.
En anders reglementaire nederlaag!
Plus dat op basis van deze eindrangschikking de potindeling voor de WK-kwalificatie wordt bepaald. Aangezien er 10 groepen komen zitten de beste 10 van de Nations League in pot A enz...De beste 2 groepswinnaars van de Nations League die in de WK-kwalificatie niet bij de top 2 eindigen mogen alsnog meedoen aan de play-offs.