Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

Makanaky

Well-known member
F De Boer weet al danig zijn stempel te drukken. Ik ga eens even lekker handenwrijvend zitten voor de laatste minuten.
 

erka

Well-known member
Frank de Boer heeft een nóg saaiere speelstijl ontwikkeld blijkbaar. Echt niks aan dit. Geen omschakeling, geen tempowisselingen, alles in hetzelfde tempo naar elkaar toeschuiven.

Oeeeeeersaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
 

Abubakari

Well-known member
Ja hoor jongens, het ligt allemaal aan de Boer.

Laatste 5 duels van Oranje incl bondscoach:

Noord Ierland-Nederland 0-0 Koeman
Nederland - Polen 1-0 Lodeweges
Nederland-Italië 0-1 Lodeweges
Nederland-Mexico 0-1 de Boer
Bosnië - Nederland 0-0 de Boer

Zou het probleem misschien wat verder gaan dan de laatste twee wedstrijden? 1 doelpunt in 5 wedstrijden*. Dat kun je kwalijk alleen Frank de Boer aanrekenen, al is het ook vooral iets voor de kortzichtigen onder ons om dat maar gelijk te roepen.

Niet dat ik de Boer een prima keuze vind, maar dit kun je hem niet verwijten. Hooguit dat ie Babel met zijn kromme poten in laat vallen, mag dat waanzinnig slechte schot waarmee hij de 0-1 had moeten maken gewoon zijn laatste in Oranje zijn?

Voor de oplettende kijker, ik heb de feestpartij tegen Estland er tussenuit gehaald. Maar dat doet niks af aan mijn punt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Steven Berghuis completed the most crosses from open play (3) and created the joint-most chances for the Netherlands v Bosnia & Herzegovina (3), despite coming on in the 69th minute.
 

JMD

Well-known member
Steven Berghuis completed the most crosses from open play (3) and created the joint-most chances for the Netherlands v Bosnia & Herzegovina (3), despite coming on in the 69th minute.
Ik viel in het duel toen Berghuis inviel en dacht daarna: Oranje speelt best wel redelijk. Blijk ik daarna de beste periode gezien te hebben. Berghuis was direct gevaarlijk met die voorzetten. Maar nadat Van Dijk naar voren ging, waren er ook bijna geen voorzetten meer...
 

Abubakari

Well-known member
Steven Berghuis completed the most crosses from open play (3) and created the joint-most chances for the Netherlands v Bosnia & Herzegovina (3), despite coming on in the 69th minute.
Had in de basis moeten beginnen, is in vorm, heeft vertrouwen, maar had natuurlijk ook als voordeel dat ie inviel toen de Bosniers met 120 minuten play off partij in de benen vermoeid werden. Maar desalniettemin viel ie goed in.
 
Bovenaan