Opmerkelijk voetbalnieuws

Joost

Well-known member
Het is natuurlijk ook logica. Je gaat als Ajax, of AZ, of Utrecht niet scouten in Noord-Friesland, Zuid-Limburg en, voor hun, andere uithoeken, als er letterlijk genoeg talent op straat loopt in je stad of provincie.
Maar ik zou toch denken dat PSV een jeugdopleiding heeft waar genoeg geld in gaat. Doen die daar dan iets helemaal verkeerd.
En de opleiding van Heracles/Twente. Daar zit een enorm achterland achter.

En daar op volgend; zou er veel talent verloren gaan omdat de opleidingen buiten de Randstad schijnbaar van mindere kwaliteit zijn. En valt daar niet een hoop winst te behalen.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Opta, die van de weetjes en statistieken, melden dat de rode kaart van Bernd Leno pas de 2e in de historie van de PL is, voor een keeper dan. De eerste was David Seaman in 1866 v Chr. (1993)

Dat klopt toch niet??
 

Batigoal

Well-known member
Hij is al vaker in dit topic langsgekomen volgens mij, maar El Loco gaat nog even door! Sebastian Abreu is inmiddels 44 en heeft met Athletic Club uit Brazilië alweer zijn 30e club te pakken. Wat een fenomeen!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom ligt in Nederland alles eruit en spelen ze in Duitsland en België gewoon wel?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamal Musiala, 17 jaar en speler bij Bayern, eist even €100.000 per week als Bayern hem wil laten bijtekenen. Man Utd heeft namelijk ook interesse.
 

Mario

Well-known member
Voormalig Sparta-voetballer Rachid Bouaouzan verdachte in grote drugszaak. Ex-profvoetballer Rachid Bouaouzan maakt volgens justitie deel uit van de criminele organisatie rond de Rotterdamse drugsbaron Roger P., in de onderwereld beter bekend als 'Piet Costa'.

Bouaouzan was ook degene die Niels Kokmeijer zodanig heeft geblesseerd, dat die zijn carrière moest opgeven.
 

erka

Well-known member
De naam Maracana gaat verdwijnen. Het stadion gaat straks Rei Pele heten. "koning Pele". Ik vind t wel mooi!
 
Bovenaan