Opmerkelijk voetbalnieuws

Hankie

Well-known member
Spelers hebben idd ook bakken boter op hun hoofd. Want die eisen ook maar steeds meer meer meer geld...
Verder eens met lijstje van PES.

Overigens is dit vooral een probleem van de echte topclubs. Van de week was bij Studio Voetbal te zien dat het in NL meevalt, men had het aantal duels van PSV de afgelopen 15 seizoenen ofzo berekend, alleen in 1 seizoen zat men flink boven de 50 duels, de rest tussen de 40 en 50... De aanwezige sportarts (ooit bij Real Madrid sportarts geweest) gaf zelf aan dat de problemen pas beginnen bij flink boven de 50.

En dat is dus ook de spagaat: de topclubs staan idd diep in het rood, maar zelfs clubs als Bournemouth, West Ham enz komen niet eens aan de 50. Dus ga je de competities kleiner maken spelen zij nog meer wedstijden (en gaat UEFA/FIFA die extra dagen juist weer opvullen).
Dat zijn dus enkel de club wedstrijden, dan nog 8 tot 10 interlands, oefenwedstrijden, etc

Satyr

Administrator
Forumleiding
De toeschouwer die het vuurwerk gooide, een 21-jarige man uit Wevelgem, werd na de wedstrijd opgepakt. Hij wordt verdacht van het onopzettelijk toebrengen van letsel.

Hoezo onopzettelijk? Je weet toch dat het geen gehaktbal is die je gooit

• Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
De toeschouwer die het vuurwerk gooide, een 21-jarige man uit Wevelgem, werd na de wedstrijd opgepakt. Hij wordt verdacht van het onopzettelijk toebrengen van letsel.

Hoezo onopzettelijk? Je weet toch dat het geen gehaktbal is die je gooit
Maar hij heeft niet de bedoeling gehad de persoon te verwonden.

Satyr

Administrator
Forumleiding
In Mongolie is Tuv Azarganuud slecht begonnen aan het seizoen in de Mongoolse Eredivisie. 0 punten uit negen wedstrijden, doelsaldo 2-111

Gelukkig hebben we de beeld! Is gewoon live op YouTube te zien als je dat wilt zien. Hieronder de wedstrijd van Tuv tegen Brera, met als uitslag 1-20 en Brera speelde na de 0-1 met 10 man...

Batigoal

Well-known member
Lekker weer daar en sfeervol stadion. Maar dit soort uithoeken zijn mooi inderdaad. Je kunt nog verbazingwekkend veel live voetbal vinden op Youtube en veel competities of voetbalbonden hebben hun eigen Youtube-kanaal waarop je wedstrijden kunt streamen of samenvattingen kunt kijken.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lekker weer daar en sfeervol stadion. Maar dit soort uithoeken zijn mooi inderdaad. Je kunt nog verbazingwekkend veel live voetbal vinden op Youtube en veel competities of voetbalbonden hebben hun eigen Youtube-kanaal waarop je wedstrijden kunt streamen of samenvattingen kunt kijken.
Ik heb het YouTube belletje aangevinckt bij het kanaal van de Groenlandse KNVB 😁

JMD

Well-known member
Voortaan dus ook een blaastest voordat iemand var gaat zijn...

Weet iemand trouwens waar Europese vars zitten? Bij de eredivisie zitten ze in Zeist, maar bij Europese duels? Is er in Nyon een var ruimte? Of gaan nl vars vanuit Nederland, Engelse vars vanuit Engeland enz?

JMD

Well-known member
Ja, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel waar de vars zitten voor Europese duels. Reizen ze dan naar een gezamenlijke plek (zoals bv bij een ek of wk) of zit een nl var dan in Zeist en een Duitse in Keulen enz

erka

Well-known member
Ja, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel waar de vars zitten voor Europese duels. Reizen ze dan naar een gezamenlijke plek (zoals bv bij een ek of wk) of zit een nl var dan in Zeist en een Duitse in Keulen enz

Bij de CL zitten ze in het UEFA HQ in Nyon in Zwitserland. Toen de VAR werd ingevoerd was het in elk stadion apart maar later is dat gecentraliseerd. Voor de EL zal het wel net zo zijn. In de CoL is nog geen VAR in de groepsfase dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Vanavond is de uitrijking van de Ballon d'Or. Rodri is de grote favoriet om de prijs voor de beste voetballer ter wereld te winnen. Vinicius Junior van Real Madrid gaat het in elk geval niet winnen, want hij blijft boos thuis en Real heeft besloten dat niemand van de club aanwezig zal zijn vanavond.

Bovenaan