En al 2 seizoenen op rij volgens mij...Toch knap dat Troyes dan toch nog degradeert 😀😀
Tendens is toch juist dat het heel positief is dat NAC niet in zee ging?Ja, en maar zeiken dat NAC er niet mee in zee ging
Tendens is toch juist dat het heel positief is dat NAC niet in zee ging?
Had dat niet meer met het eigen beleid te maken ;-)Nou, NAC zou de eerste 20 jaar nog in de toro spelen omdat ze nee hadden gezegd
Waar moet ik dat dan volgen?Voor de voetbaltwitteraars is het wel opvallend dat zowel Ajax-'nieuwtjes'guru Klerry Hunstra a.k.a. Hamstelaar als Feyenoord-'nieuwtjes'guru Rutger a.k.a. Feyenoord Transfermarkt tegelijk van Twitter verdwijnen. En amusant om te volgen wat er allemaal over gezegd wordt.
Ik vermoed op twitter. Of x.Waar moet ik dat dan volgen?
Na het nieuws dat Messi 2.0 niet naar Feyenoord kwam was men Rutger en 1908 wel beu. Er werd wel wat heen en weer gescholden...Voor de voetbaltwitteraars is het wel opvallend dat zowel Ajax-'nieuwtjes'guru Klerry Hunstra a.k.a. Hamstelaar als Feyenoord-'nieuwtjes'guru Rutger a.k.a. Feyenoord Transfermarkt tegelijk van Twitter verdwijnen. En amusant om te volgen wat er allemaal over gezegd wordt.
Ik heb dat nooit echt begrepen, hoe je daar discussies moet voeren/volgenIk vermoed op twitter. Of x.
Als je maar lang genoeg kijkt naar voetbalberichten op Twitter (of X) via vanzelfsprekende hashtags of accounts van sportmedia, dan gaat je feed vanzelf allemaal voetbaldiscussies enzo laten zien.Ik heb dat nooit echt begrepen, hoe je daar discussies moet voeren/volgen
Ik kijk ook vrijwel nooit op twitter.Ik heb dat nooit echt begrepen, hoe je daar discussies moet voeren/volgen
Nou inderdaad. Al lijken het wel echt twee verschillende personen te zijn, ondanks de geruchten.Voor de voetbaltwitteraars is het wel opvallend dat zowel Ajax-'nieuwtjes'guru Klerry Hunstra a.k.a. Hamstelaar als Feyenoord-'nieuwtjes'guru Rutger a.k.a. Feyenoord Transfermarkt tegelijk van Twitter verdwijnen. En amusant om te volgen wat er allemaal over gezegd wordt.