Opmerkelijk voetbalnieuws

zwammy

Well-known member
De vriendschap tussen Pauli en Celtic is flink bekoeld geraakt door de oorlog tussen Israël en Hamas. De ' harde kern' van Celtic zijn ook door Celtic zelfs tijdelijk geband uit het eigen stadion vanwege hun standpunten over het conflict. En dan dachten we dat Pauli vooral zo extreem was. De reden was trouwens dat Pauli een spandoek had tegen antisemitisme en een spandoek dat Palastina bevrijd moest worden van Hamas.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik gok dat Celtic pro Palestina/anti-Israel is op basis van de kleuren van de vlag :cool:
 

Mario

Well-known member

erka

Well-known member
Als je het stuk op nu.nl leest, is het ook een stuk koppigheid. Artsen hadden al gezegd dat ie moest stoppen, paar keer afgekeurd bij transfer en al eerder in elkaar gezakt.

edit: sterker nog, hij heeft de defibrillator er zelf weer uitgehaald. Het zou de wil van God zijn als ie doodging.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Was een heel getalenteerde voetballer, maar hij heeft de laatste jaren niet veel gespeeld vanwege zijn steeds terugkerende hartproblemen. Triest dat het zo is afgelopen, maar inderdaad wel mede door koppigheid.
 

Jef400

Well-known member
Ik zal nu wel weer de hele harde lul zijn. Maar met deze koppigheid heb ik er wel minder moeite mee als met een Bas Dost waarbij het pas later bekend werd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Cassio, oud keeper van PSV en Sparta, deed een 'van Breukelen' door een indirecte vrije trap te laten gaan. Hij leek als enige te weten wat er aan de hand was :ROFLMAO:
 

Batigoal

Well-known member
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2023%2F12%2F04%2F0d390814-2748-48c6-8b7b-b5122fca3e11.png

Wel een coole transfer: bad boy Radja Nainggolan (35) gaat naar het land van zijn roots. Hij heeft getekend bij Bhayangkara FC, de hekkensluiter op het hoogste niveau van Indonesië. Bij koploper Borneo FC zijn trouwens met spelers Diego Michiels, Wiljan Pluim en Stefano Lilipaly 3 Nederlanders actief, Pieter Huistra is er de trainer. Achtervolger Persib Bandung heeft met Nick Kuipers, Marc Klok en Ezra Walian ook 3 Nederlanders in het team.
 
Bovenaan