Opmerkelijk voetbalnieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet even niet zo snel een beter topic...

Pep Lijnders ging gisteravond viraal met zijn persconferentie in voorbereiding op de League Cup wedstrijd van Liverpool tegen Arsenal. Hij werd alom geprezen over zijn passie en zijn tactische analyse. Menig Liverpool fan ziet in hem zelfs de logische opvolger van Klopp, van wie hij inmiddels uiteraard al zijn belangrijkste sparringpartner binnen de club is. Wat je verder hoort is dat iedereen binnen de club (spelers en staf) met hem wegloopt en dat hij zeer gewaardeerd wordt om zowel zijn tactische en motiverende kwaliteiten en de passie en liefde die hij voor het spelletje heeft en dat ook uitstraalt.

Kortom, Pep Lijnders is ??n van de meest gewaardeerde mensen binnen het instituut Liverpool. Maar wat ik dan dus niet begrijp is dat het bij NEC totaal mis is gegaan. Kan iemand zich nog herinneren waar dat hem in zat? En hoe kan het dat het er bij een veel grotere club wel uit komt?
 

Joost

Well-known member
Verkeerde moment, verkeerde plaats denk ik.

Daarnaast hoeft een goede assistent nog geen goede trainer te zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet even niet zo snel een beter topic...

Pep Lijnders ging gisteravond viraal met zijn persconferentie in voorbereiding op de League Cup wedstrijd van Liverpool tegen Arsenal. Hij werd alom geprezen over zijn passie en zijn tactische analyse. Menig Liverpool fan ziet in hem zelfs de logische opvolger van Klopp, van wie hij inmiddels uiteraard al zijn belangrijkste sparringpartner binnen de club is. Wat je verder hoort is dat iedereen binnen de club (spelers en staf) met hem wegloopt en dat hij zeer gewaardeerd wordt om zowel zijn tactische en motiverende kwaliteiten en de passie en liefde die hij voor het spelletje heeft en dat ook uitstraalt.

Kortom, Pep Lijnders is ??n van de meest gewaardeerde mensen binnen het instituut Liverpool. Maar wat ik dan dus niet begrijp is dat het bij NEC totaal mis is gegaan. Kan iemand zich nog herinneren waar dat hem in zat? En hoe kan het dat het er bij een veel grotere club wel uit komt?

Ik zag net een stukje van de persconferentie maar ik vind het tenenkrommend .
 

Miramar

Well-known member
Ik weet even niet zo snel een beter topic...

Pep Lijnders ging gisteravond viraal met zijn persconferentie in voorbereiding op de League Cup wedstrijd van Liverpool tegen Arsenal. Hij werd alom geprezen over zijn passie en zijn tactische analyse. Menig Liverpool fan ziet in hem zelfs de logische opvolger van Klopp, van wie hij inmiddels uiteraard al zijn belangrijkste sparringpartner binnen de club is. Wat je verder hoort is dat iedereen binnen de club (spelers en staf) met hem wegloopt en dat hij zeer gewaardeerd wordt om zowel zijn tactische en motiverende kwaliteiten en de passie en liefde die hij voor het spelletje heeft en dat ook uitstraalt.

Kortom, Pep Lijnders is ??n van de meest gewaardeerde mensen binnen het instituut Liverpool. Maar wat ik dan dus niet begrijp is dat het bij NEC totaal mis is gegaan. Kan iemand zich nog herinneren waar dat hem in zat? En hoe kan het dat het er bij een veel grotere club wel uit komt?
Na 50 minuten hebben ze er 4 om de oren gehad.
 

Batigoal

Well-known member
Kortom, Pep Lijnders is ??n van de meest gewaardeerde mensen binnen het instituut Liverpool. Maar wat ik dan dus niet begrijp is dat het bij NEC totaal mis is gegaan. Kan iemand zich nog herinneren waar dat hem in zat? En hoe kan het dat het er bij een veel grotere club wel uit komt?

Omdat de spelers op dat niveau tactisch te dom zijn om hogeschoolvoetbal uit te voeren.

Daarnaast schoot hij volgens mij vooral op het menselijke vlak tekort met onduidelijke communicatie. Dat is natuurlijk wel een verschil tussen je assistent- of hoofdtrainerfunctie.
 

Batigoal

Well-known member
EIRc8pgXkAATpH7.jpg:large


Het uitvak werd door de Roemeense club Poli Iasi uitvoerig bedankt voor de support na de cupwedstrijd van gisteren.
 

Atreides

Well-known member
Maths lecturer. Absolute genius in his craft but is intolerant of his students. Hates laughter. Struggles with normal human interaction. Sleeping on his mates sofa because his wife kicked him out

Kom er maar in JMD.
 
Bovenaan