SanMark.
Well-known member
Zit je dan een avond op je handen? Of trek je de wifi-kabel eruit? Hoe moet ik me dat 'laten lopen' voorstellen?
Daar niet te reageren op JMD's riedeltjes.
Zit je dan een avond op je handen? Of trek je de wifi-kabel eruit? Hoe moet ik me dat 'laten lopen' voorstellen?
Niet steeds, ik heb het de laatste tijd steeds laten lopen, nu reageer ik er weer eens op.
Ten eerste loop ik niet te zeiken, ik zeg alleen maar dat je weer met je standaard riedeltje komt en dat ik dat de afgelopen weken al vaak heb laten lopen door daar niet op te reageren.Doe ik er nog 1:
Het gaat zeker weer slecht met pokeren?? Want je loopt gewoon te zeiken om het zeiken en dat weet je best... Blijkbaar moet je je om wat voor reden dan ook afreageren.
SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?Wat was hier dan mijn standaard riedeltje???
(overigens heeft zo ongeveer iedereen hier (ja, jij ook SM!!!) een standaard riedeltje. Beetje flauw van je om dan steeds over die van mij te vallen.
SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?
Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.
Mooi dat de voetbalbond daadkrachtig optreedt.
Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.