Opmerkelijk voetbalnieuws

JMD

Well-known member
Niet steeds, ik heb het de laatste tijd steeds laten lopen, nu reageer ik er weer eens op.

Doe ik er nog 1:
Het gaat zeker weer slecht met pokeren?? Want je loopt gewoon te zeiken om het zeiken en dat weet je best... Blijkbaar moet je je om wat voor reden dan ook afreageren.
 

SanMark.

Well-known member
Doe ik er nog 1:
Het gaat zeker weer slecht met pokeren?? Want je loopt gewoon te zeiken om het zeiken en dat weet je best... Blijkbaar moet je je om wat voor reden dan ook afreageren.
Ten eerste loop ik niet te zeiken, ik zeg alleen maar dat je weer met je standaard riedeltje komt en dat ik dat de afgelopen weken al vaak heb laten lopen door daar niet op te reageren.

Grappig dat je deze teksten van mij al afreageren noemt, dat is gewoon iemand anders nalullen die hier ooit eens is over begonnen, zoals altijd een hoop 'weetjes en feitjes' maar 0,0 originaliteit van jezelf als je in een discussie komt.
 

Maasveld

Well-known member
Wat was hier dan mijn standaard riedeltje???
(overigens heeft zo ongeveer iedereen hier (ja, jij ook SM!!!) een standaard riedeltje. Beetje flauw van je om dan steeds over die van mij te vallen.
SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?
 

JMD

Well-known member
SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?

Ja, geen idee eigenlijk. Zal ik ongetwijfeld van iemand anders gehoord hebben, want ik ben niet origineel schijnt het... ;) .
(Dat SanMark dat ook zelden is als hij weer eens begint te zeiken zeggen we er maar niet bij)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.
 

Batigoal

Well-known member
Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.

Mooi dat de voetbalbond daadkrachtig optreedt.
 

Unregistere

Well-known member
Oei oei, de vrouw van Wayne Rooney is een enorme internetrel begonnen met de vrouw van Jamie Vardy!

https://twitter.com/ColeenRoo/status/1181864136155828224

EGbTKP1WoAA-ANy.jpg:large


https://twitter.com/RebekahVardy/status/1181871914081509376

EGbaPWgXYAA5dBE.jpg


De Engelsen hebben weer iets om van te smullen!
 

Atreides

Well-known member
Les van mediatraining

1. Je bent publiek bezit.

Les 1 van beeing the wife of Rooney:
Na de Becks kun je de meeste aandacht verwachten. Let een beetje op je publieke en semi-publieke uitlatingen.
 

Unregistere

Well-known member
Dat deed ze juist ook, door iedereen te blocken van haar Insta-stories, behalve de roddelende Rebekah!!!

De dames in betere tijden:

NINTCHDBPICT000245411401.jpg
 

Unregistere

Well-known member
De Schotse club Pollok FC mag een hond, genaamd Yardley, tot de trouwe fans rekenen. De voetbalgekke hond heeft er zelfs een eigen tribunestoel:

EHUcwUIX0AAj-Os.jpg:large
 
Bovenaan