Opmerkelijk voetbalnieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Een CL finalist zal vast wel een nuttige speler hebben voor een club die vroegtijdig is uitgeschakeld.
 

Atreides

Well-known member
Ja, natuurlijk. Virgil van Dijk, vooruit. Maar de rest toch niet?

Los van de breedte discussie, lijkt mij Salah - Suarez - Messi best een waanzinnige aanval.

Komt bij dat Barca een beetje oud begint te worden en tekenen van metaalmoeheid begint te vertonen.
 

zwammy

Well-known member
Als je met Milner, Henderson en Klavan een CL finale kan halen is het logisch dat je niet de koopclub van Barca wil worden.

Trouwens, ik zou er graan willen wonen op de Malediven. Ken net zo goed voetballen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De vereniging voor de voetbalspelregels wil per 2020/21 dat spelers bij een wissel zsm uit het veld gaan. Dus niet meer per se naar de huidige plek, maar gewoon naar de dichtstbijzijnde lijn.

Goed plan.
 

Joost

Well-known member
Sowieso bizar dat dat meest tijdrekkende aspect nog nooit is aangepakt.

Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Nu zul je zien dat spelers andere trucjes gaan gebruiken.
Ver van de scheidsrechter gaan staan en dan nog een handje willen geven.
 

Joost

Well-known member
Het is niet het enige punt waarover gesproken is;

- yellow and red cards for misconduct by team officials
- the ball not having to leave the penalty area at goal kicks
- defending team free kicks taken inside the penalty area

En er wordt iets voorbereid om hands beter te specificeren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan nu ook graag re?ele blessuretijd toevoegen. In Nederland slaat dat nergens op.
 

Forza AZ

Well-known member
Het ABBA-systeem bij strafschoppen gaat er ook alweer uit.

Nu al? Het lijkt me dat ze dat toch eerst moeten analyseren of het echt tot een gelijkmatigere verdeling van winnaars leidt. Dan heb je toch veel wedstrijden nodig om daar serieus iets over te kunnen zeggen.
 
Bovenaan