Onsportieve acties

De Wolf

Well-known member
Nee want hier kwam direct een doelpunt uit. Daarnaast is het een overtreding. Je mag immers als veldspeler de bal niet met de hand beroeren. Dus absoluut niet te vergelijken met de actie van Veltman.

Het is beide een vorm van misleiding. Uiteraard heeft de scheids bij hands de mogelijkheid om het doelpunt af te keuren.
In het geval van Veltman was het doelpunt gewoon toegekend en de rel waarschijnlijk nog groter.
 

Batigoal

Well-known member
Het is beide een vorm van misleiding. Uiteraard heeft de scheids bij hands de mogelijkheid om het doelpunt af te keuren.
In het geval van Veltman was het doelpunt gewoon toegekend en de rel waarschijnlijk nog groter.

Aha, je gaat speculeren op iets wat niet is gebeurd?
 

Mario

Well-known member
Ook wel een mooie alweer uit 1989, waarbij de keeper van Chili een zakje kippenbloed had meegenomen om een wond te simuleren in een WK kwalificatie wedstrijd in en tegen Brazili?.
 

ALenstra

Well-known member
Die verzorger van NEC die het veld opkwam om een voorzet te geven waaruit een doelpunt ontstond.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee joh, dit is een 1 april grap. Of de Speld, dat kan ook.

Of er is een club die jonge kinderen royeert omdat ze ongeveer 15 euro te weinig aan lootjes hebben verkocht, maar dat lijkt me stug. Ik bedoel, dan verhoog je de contributie met 2 euro per maand, ja toch?
 

Pascallovic

Well-known member
Nee joh, dit is een 1 april grap. Of de Speld, dat kan ook.

Of er is een club die jonge kinderen royeert omdat ze ongeveer 15 euro te weinig aan lootjes hebben verkocht, maar dat lijkt me stug. Ik bedoel, dan verhoog je de contributie met 2 euro per maand, ja toch?
Ik denk dat er inderdaad mensen/bestuurders bestaan die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze dit doen.
 

Fregge

Well-known member
Heeft 2 kanten dit verhaal he. Ja: Club gaat te ver om te royeren. Maar moeders is gewoon een trut omdat ze geen 15 euro wil neerleggen voor het voetbalplezier van haar kind.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onsportieve acties

Hadden ze bij de contributie moeten vermelden. Nu staat het in een jeugd informatie boekje. Nu is het niet gek dat je die leest voordat je je kind gaat aanmelden, maar het is geen garantie.

Bij mijn atletiekvereniging moet ik verplicht vrijwilligerswerk doen of deze verplichting voor 50 euro afkopen. Staat allemaal keurig in het contributie overzicht.

Verder is mag die moeder uit de ouderlijke macht worden gezet. Je bent een slecht ouder als je dit soort strijdjes over de rug van je kind gaat voeren.
 

Maasveld

Well-known member
Nu loopt de club dus zo'n 500 euro per jaar mis in plaats van 1 keer 50 euro. Ik vind dat vreemd als je zegt het geld hard nodig te hebben.
 
Bovenaan