JMD
Well-known member
Die halen er gewoon een aanvaller af. Qua verdedigen zal er weinig veranderen.Nou, dat moet toch lukken nu.
Oei, bijna.
Die halen er gewoon een aanvaller af. Qua verdedigen zal er weinig veranderen.Nou, dat moet toch lukken nu.
UG, is die coach van Benfica altijd zo bezig langs de lijn?
Inderdaad. De muur wordt nog sterker opgetrokken.Dat wordt 5 -3-1.
Het kan geen prima helft zijn als je nog 0-0 staat en bijna niks creëert.Prima eerste helft van Ons.
Max is verdedigend de zwakste schakel.Als we de CL halen moet een beter alternatief voor Mwene echt prio 1 worden.
Als we zo doorgaan, slopen we die muur wel.Het kan geen prima helft zijn als je nog 0-0 staat en bijna niks creëert.
Zahavi ook, niet goed genoeg voor CL.Als we de CL halen moet een beter alternatief voor Mwene echt prio 1 worden.
Max is verdedigend de zwakste schakel.
Als het echte Portugezen zijn kunnen ze dit wel verdedigen.Als we zo doorgaan, slopen we die muur wel.
Yep.Ik zou mij meer zorgen maken om het aanvallende spel. Je moet twee keer scoren. Pröpper weer geblesseerd?
Maar wij hebben Gapko!Als het echte Portugezen zijn kunnen ze dit wel verdedigen.
1x zou genoeg zijn, doen we het vanaf 11 m...Ik zou mij meer zorgen maken om het aanvallende spel. Je moet twee keer scoren.