En hier moet die bal ook afgespeeld worden...Madueke is een potentiële topper, maar als hij niet om zich heen leert kijken gaat hij het heel zwaar krijgen. Bij die uitval net ook weer...
Klopt. Kan alleen maar ballen afpakken.Sangaré kan echt totaal niet voetballen zeg.
Je kan ook gewoon zeggen dat PSV een maatje te klein is voor de CL. Daar denk ik eerder aan.Het cliché "PSV heeft het in Lissabon laten liggen" kan uit de kast worden getrokken. We hebben het niet vandaag.
Je kan ook gewoon zeggen dat PSV een maatje te klein is voor de CL. Daar denk ik eerder aan.
Hier ook weer, dan heb je een kans en dan wordt er veel te lang gepasst.... Schiet verdorie een keer.
Dat bedoel ik. Daar past dit PSV veel beter. Vorig jaar waren we al 1 minuut van de 1/8 finales weg, dan moet je met dit team verder kunnen komen.Met dit team kun je het best leuk in de EL doen.
Dat bedoel ik. Daar past dit PSV veel beter. Vorig jaar waren we al 1 minuut van de 1/8 finales weg, dan moet je met dit team verder kunnen komen.