Ons Europees voetbaltopic

U.G.

Well-known member
UG, is die coach van Benfica altijd zo bezig langs de lijn?

Ik vind m nog vrij rustig, voor zijn doen. In de competitie haalt ie nog weleens de achterlijn.

Eerlijk is eerlijk, hij had het wel goed staan zo met Rafa tussen de linies en Taraabt in de basis. Ik had meer geweld verwacht van PSV.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De passing is net als vorige week zo dramatisch... Dat zal echt beter moeten, want als de passing onnauwkeurig is wordt dat natuurlijk makkelijker verdedigen voor hen.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Als we de CL halen moet een beter alternatief voor Mwene echt prio 1 worden.
 

JMD

Well-known member
Nou jongens, het zal na rust voorin echt beter moeten, want tuurlijk speelt Benfica verdedigend, maar het is veel te onnauwkeurig en te traaaaaaag voorin.
 

U.G.

Well-known member
Hij gaat denk ik ( weet het wel zeker ) Yaremchuck eraf halen, voor Ramos. Sws Vertonghen. Maar mss ook Almeida er ook bij.

Nou, succes allebei. Ik ga de 2de helft missen.
 

JMD

Well-known member
Ik zou mij meer zorgen maken om het aanvallende spel. Je moet twee keer scoren.
1x zou genoeg zijn, doen we het vanaf 11 m... :)

Maar je hebt gelijk, aanvallend is het belabberd... Veel hoge ballen, daar lachen die Portugezen om.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Het was wel weer erg stuitend om te zien dat de scheidsrechter al dat tijdrekken van Benfica beloont. Er werd maar 1 minuut blessuretijd bijgeteld, terwijl alleen al bij die rode kaart het spel meer dan 2 minuten stil had gelegen en dit was bij lange na niet het enige opzichtige tijdrekmoment
 
Bovenaan