Ons Europees voetbaltopic

Mario

Well-known member
1-1 of 2-1, je moet sowieso winnen in Eindhoven. Het was beter dan wat ik.van tevoren had verwacht.

We leven nog.

Mario

Well-known member
Het succes van Feyenoord smaakt naar meer, maar om eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in voor vanavond. Wellicht hopen tegen beter weten in.

Susaa

Well-known member
Het wordt goddomme een keer tijd dat (palinghoofd) Veerman en Schouten de Philips brigade bij de hand gaan nemen in een grote Europese wedstrijd en langs Juventus gaan loodsen.

Zo goed is dat Juventus ook weer niet..

Abubakari

Well-known member
Het succes van Feyenoord smaakt naar meer, maar om eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in voor vanavond. Wellicht hopen tegen beter weten in.
Een goeie dag (en die heeft PSV vaak zat gehad de laatste anderhalf jaar) en je kunt Juve (wat ook van gelijke spelletjes aan elkaar hangt) zomaar uit de CL knikkeren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Kut scheids. Juve beter. PSV mist de diepgang van Bakayoko.

Waar Inter voor rust zondag constant onder de druk vandaan speelde, lukt dat PSV absoluut niet.

erka

Well-known member
Van die regel dat alleen de aanvoerder met de scheids mag praten is ook geen reet meer over.

• Leuk
Waarderingen: PES5

PES5

Administrator
Forumleiding
Van die regel dat alleen de aanvoerder met de scheids mag praten is ook geen reet meer over.
Zoals altijd; echt optreden tegen spelbederf is er niet bij. Telkens nieuwe regels bedenken, maar focus nu toch eens op handhaving tegen tijdrekken, mekkeren, schwalbes etc etc. Wordt de sport veel schoner en sneller van.

erka

Well-known member
Schitterende schwalbe.

PSV moet gewoon schieten ipv oneindig proberen iemand te vinden die er nog beter voorstaat.

Bovenaan