Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Yep, middenmoot is veel groter dan gedacht.
Waarbij dat ook zo is omdat Man City, Bayern, Real, PSG enz het gewoon laten liggen.
Ben benieuwd hoe dit volgend seizoen gaat zijn, misschien dat ze nu het iets onderschat hebben en dachten 'we hebben 8 duels, we gaan het wel redden'. Zal me niks verbazen als die ploegen volgend seizoen het echt veel beter doen.

stc

Well-known member
Onderstaand staan de prijzen voor de westrijd tegen Juventus. Dure bedoeling als je op Ere zuid of noord gaat zitten.

Prijzen tot en met vrijdag 7 februari
Oost, West, U € 62,50
Vak M € 70,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 90,00
Vak CC, DD, PP en RR € 112,50
Vak CD en PR € 120,00
Vak C, D, P en R € 132,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 150,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) € 62,50
Family Corner voor kinderen tot en met 14 jaar € 27,50
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 17 jaar € 42,50
Rolstoelgebruiker € 27,50
Rolstoelbegeleider € 42,50

Prijzen vanaf maandag 10 februari
Reguliere tickets zijn vanaf € 72,50 verkrijgbaar.

stc

Well-known member
Daar ik een all in kaart heb ik aan het begin van het seizoen een x bedrag betaald. Dit betekent dat de JC schaal, oefenwedstrijden, beker en CL wedstrijden in de prijs zijn inbegrepen naast de eredivisie wedstrijden. Omgerekend betaal ik per saldo op de plaats waar ik zit minder dan 50 euro per wedstrijd. Maar dan heb ik de reiskosten etc niet meegerekend.
Stel je zou alles los kopen dan zit je in mijn vak op meer dan 1800 euro aan kaartjes.

JMD

Well-known member
Dus 25000 berekeningen wijzen iets anders aan en de eerste de beste afgeronde poulefase bewijst het tegendeel. Prachtig...
Vooral ook omdat de topploegen het echt hebben laten liggen. Volgend seizoen zal City, Bayern, real, psg het echt beter doen en gaat de subtop minder breed zijn

JMD

Well-known member
Daar ik een all in kaart heb ik aan het begin van het seizoen een x bedrag betaald. Dit betekent dat de JC schaal, oefenwedstrijden, beker en CL wedstrijden in de prijs zijn inbegrepen naast de eredivisie wedstrijden. Omgerekend betaal ik per saldo op de plaats waar ik zit minder dan 50 euro per wedstrijd. Maar dan heb ik de reiskosten etc niet meegerekend.
Stel je zou alles los kopen dan zit je in mijn vak op meer dan 1800 euro aan kaartjes.
Doordat psv zo ver komen we steeds thuis loten dit seizoen (wat normaal bij Feyenoord gebeurt...) zal de allin wel flink gunstiger zijn

stc

Well-known member
Doordat psv zo ver komen we steeds thuis loten dit seizoen (wat normaal bij Feyenoord gebeurt...) zal de allin wel flink gunstiger zijn
Het gaat dit seizoen tot nu toe om totaal 28 thuiswedstrijden (2 oefen, 1x JC schaal, 3x beker, 17 eredivisie en 5x CL)

Bovenaan