Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Wanvertoning. Simpel. Slecht begonnen, en dat neem je de hele wedstrijd mee. Ook na rust veel te zwak gestart waarbij het zomaar 2/3-0 had kunnen worden.

Nu moet je drie punte; halen tegen rode ster of Liverpool. Met deze instelling worden dat er nul en ben je eind januari klaar.

JMD

Well-known member
Als ze zaterdag zo spelen gaan we ook gewoon onderuit in Heerenveen… of zijn ze dan ineens wel weer wakker?

Jacco

Well-known member
Net zoals Utrecht en vooruit Twente dat ook waren.
Niet helemaal onlogisch dat PSV ergens een prijs betaalt voor extreme eredivisie-dominantie.
Het probleem lijkt me juist dat PSV met deze instelling nog steeds met twee vingers in de neus van Heerenveen gaat winnen.

Jacco

Well-known member
Toch nog een positieve noot: PSV moet 8 ploegen onder zich houden.
Van drie ploegen is het al zeker dat ze onder PSV gaan eindigen, o.a. RB Leipzig.

erka

Well-known member
Van drie ploegen is het al zeker dat ze onder PSV gaan eindigen, o.a. RB Leipzig.

Ik ga niet herhalen hoeveel Statigoal-Points in principe genoeg zijn, maar PSV gaat echt wel een punt halen bij Rode Ster. En als ze daar verliezen, verdienen ze het ook niet door te gaan. Simpel.

Mario

Well-known member
Nu moet je drie punte; halen tegen rode ster of Liverpool. Met deze instelling worden dat er nul en ben je eind januari klaar.

Dan kan de focus weer op de Eredivisie en de beker 🙂

Het was dramatisch vandaag, en de wedstrijd in.Belgrado wordt do or die. Liverpool thuis gaat 'm sowieso niet worden.

Batigoal

Well-known member
Van een B-elftal van Liverpool zou je moeten kunnen winnen, alleen denk ik dat Slot zelf graag van PSV wil winnen, dus dat kan best tegenvallen. Een stormend Rode Ster in een kolkend Belgrado; dat wordt een mooie pot.

Gisteravond alleen een stuk van de 2e helft gezien. Verrassend resultaat, maar PSV speelt dit seizoen Europees sowieso wisselvallig. Tegen Shakhtar was het al tamelijk kansloos tot aan de rode kaart.

Mario

Well-known member
PSV en Europa, zelden een goede combinatie. Alleen verwacht je met het huidige team meer dan deze middelmaat.

JMD

Well-known member
Ik ga niet herhalen hoeveel Statigoal-Points in principe genoeg zijn, maar PSV gaat echt wel een punt halen bij Rode Ster. En als ze daar verliezen, verdienen ze het ook niet door te gaan. Simpel.
Eens, als je in Belgrado niks haalt verdien je niks. En 8 pt is dus sowieso niet genoeg. 11 punt bijna zeker wel, dus met een zege daar ben je door. Maar goed, PSV en overtuigen in Europa is dit seizoen (op Girona na) nog niet echt gebeurd.

JMD

Well-known member
Volgens mij voorlopig nog maar van 1 zeker, Leipzig, de andere ploegen op 0 punten moeten vanavond nog spelen en hebben dus nog 3 duels (maar goed, die zie ik geen van allen 3x winnen, dus zijn we wel zeker van).

Bovenaan