0-10, minstens.Als ze zaterdag zo spelen gaan we ook gewoon onderuit in Heerenveen… of zijn ze dan ineens wel weer wakker?
Ik ben nu al bang om de uitslag te checken
0-10, minstens.Als ze zaterdag zo spelen gaan we ook gewoon onderuit in Heerenveen… of zijn ze dan ineens wel weer wakker?
Als we zo spelen zoals afgelopen week tegen Twente kan die 1-8 van vorig jaar er idd zomaar aan, zeker met hoe Van Persie speelt.0-10, minstens.
Ik ben nu al bang om de uitslag te checken
Ja, het zat idd niet mee, we hadden dit gewoon kunnen winnen (maar goed, die tegen Shakhtar hoor je te verliezen), daar gaat het niet om.Ik vond het helemaal niet zo slecht van PSV gisteren. Het enige dat er aan schortte was de afwerking, je moet daar met 0-2 de rust in gaan maar de eerste de beste bal die in de 16 komt valt goed voor Brest waar het bij PSV steeds niet goed viel.
Rode ster versloeg Stuttgart in eigen huis en maakt net gelijk in Milaan, dus zo zwak zijn ze echt niet.Jammer, er had zeker meer ingezeten gisteren.
Rode Ster Belgrado is in de CL een laagvlieger dus daar moet simpel worden gewonnen lijkt me.
Tegen die ploegen winnen wij met een nulletje of 4.Rode ster versloeg Stuttgart in eigen huis en maakt net gelijk in Milaan, dus zo zwak zijn ze echt niet.
Rode ster versloeg Stuttgart in eigen huis en maakt net gelijk in Milaan, dus zo zwak zijn ze echt niet.
Dat bedoel ik!jullie zijn godverdomme PSV
Net als Brest?Tegen die ploegen winnen wij met een nulletje of 4.
Makkie derhalve.
Dat was een klein foutje. Kan gebeuren.Net als Brest?
Nope... (zoals verwacht).Met 8 punten ben je al nagenoeg zeker van de beste 24.