Ons Europees voetbaltopic

Joost

Well-known member
Ik vond het helemaal niet zo slecht van PSV gisteren. Het enige dat er aan schortte was de afwerking, je moet daar met 0-2 de rust in gaan maar de eerste de beste bal die in de 16 komt valt goed voor Brest waar het bij PSV steeds niet goed viel.

JMD

Well-known member
0-10, minstens.

Ik ben nu al bang om de uitslag te checken
Als we zo spelen zoals afgelopen week tegen Twente kan die 1-8 van vorig jaar er idd zomaar aan, zeker met hoe Van Persie speelt.
Maar spelen we ze slordig als gisteren wordt het spannender.

JMD

Well-known member
Ik vond het helemaal niet zo slecht van PSV gisteren. Het enige dat er aan schortte was de afwerking, je moet daar met 0-2 de rust in gaan maar de eerste de beste bal die in de 16 komt valt goed voor Brest waar het bij PSV steeds niet goed viel.
Ja, het zat idd niet mee, we hadden dit gewoon kunnen winnen (maar goed, die tegen Shakhtar hoor je te verliezen), daar gaat het niet om.
Het was gewoon verschrikkelijk slordig, geen bal kwam aan enz... Het was net als tegen Ajax.

Plus dat je met een zege gewoon zeker was en je misschien met nog een zeker plus een puntje tegen Liverpool misschien wel top 8 zou spelen.

Susaa

Well-known member
Jammer, er had zeker meer ingezeten gisteren.

Rode Ster Belgrado is in de CL een laagvlieger dus daar moet simpel worden gewonnen lijkt me.

Het wordt tijd dat Veerman met zijn dikke palinghoofd eens een keer wat laat zien op Europees niveau en PSV bij de hand gaat nemen in deze wedstrijd.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Jammer, er had zeker meer ingezeten gisteren.

Rode Ster Belgrado is in de CL een laagvlieger dus daar moet simpel worden gewonnen lijkt me.
Rode ster versloeg Stuttgart in eigen huis en maakt net gelijk in Milaan, dus zo zwak zijn ze echt niet.

JMD

Well-known member
PSV nu 23e in de wetenschap dat een aantal ploegen rond hen nog tegen elkaar moeten. Resultaten zijn dus nodig.

Bij deze stand zou het Dortmund of Bayern worden in de tussenronde

Bovenaan