Luuk de Jong ook, maar voorin zit het probleem niet echt.Lang en Lozano zijn wel echte Champions League spelers
3e plaats in de CL-poule zou toch moeten kunnen, zodat je alsnog verder gaat in de EL.Nou, ik ben benieuwd of het vandaag wel lukt om ons te plaatsen voor de CL. Het blijft dubbel: Leuk om in de CL te spelen qua affiches en inkomsten, maar waarschijnlijk ben je wel na 6 wedstrijden wel weer klaar. Wat dat betreft zie ik in de EL meer kansen voor dit PSV om verder te komen..
Maar goed, gewoon winnen vandaag natuurlijk.
Welke pot komt PSV bij een eventuele kwalificatie? Pot 4?3e plaats in de CL-poule zou toch moeten kunnen, zodat je alsnog verder gaat in de EL.
3Welke pot komt PSV bij een eventuele kwalificatie? Pot 4?
Dat hangt er vanaf wie je tegenkomt. In 2018 zaten we ook in pot 3, maar kregen we Inter uit pot 4 en zaten we bij 2 latere halvefinalisten in de poule (iets wat PSV in 2003 ook al had met Monaco en Coruna). In pot 4 zit bv nu Sociedad, Newcastle en Lens. Als PSV de CL haalt zullen we die wel weer loten...3e plaats in de CL-poule zou toch moeten kunnen, zodat je alsnog verder gaat in de EL.
Met onze verdediging is elke speler gevaarlijk.Matondo is een gevaarlijke speler.
Ploeteren in de regen tegen Schotten, tsja....Het weer kan overigens ook nog problemen geven, als we naar de radar kijken komt ergens in de 2e helft een flinke bui over Eindhoven, die bui heeft momenteel flink wat onweer in zich...
Op TV is het niet veel, maar in het stadion is dat zo gaaf...Fantastische lichtshow weer. Welke achterlijke dat heeft bedacht zal ook wel de trommels goedkeuren.
Het stond net idd al totaal niet goed. 3 man achterin en de backs waren weg...Ik denk dat Matondo en Dessers een leuke avond krijgen.
Suicide BoszballHet stond net idd al totaal niet goed. 3 man achterin en de backs waren weg...