Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
2 middenvelders voor 2 verdedigers... PSV is blijkbaar door de verdedigers heen. Slecht teken.
 

JMD

Well-known member
Het lukt PSV niet eens meer de bal naar dezelfde kleur te spelen. De laatste 15 minuten zijn kansloos... We komen gewoon goed weg met 2-2.
 

Jacco

Well-known member
Ja best leuk om naar te kijken. Psv dat meer op balbezit speelt en betere spelers, maar met onvolkomenheden. Glasgow met veel vechtlust, makkelijke counters en de betere kansen. Kan alle kanten op
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het is weer bijna eind augustus, PSV gaat weer zwakker spelen na een hele goede seizoensstart... Been there done that. Nu nog even volgende week met 0-1 de bietenbrug op en het 1e doel van het seizoen is al uit zicht.
 

Mario

Well-known member
Laten we hopen dat we dit keer thuis niet door de ondergrens gaan. Afgelopen seizoen was die 0-1 ook totaal onnodig. Tot op heden is het een déjà-vu.
 

stc

Well-known member
Uitverkocht is de wedstrijd volgende week woensdag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Mario

Well-known member
Nou, ik ben benieuwd of het vandaag wel lukt om ons te plaatsen voor de CL. Het blijft dubbel: Leuk om in de CL te spelen qua affiches en inkomsten, maar waarschijnlijk ben je wel na 6 wedstrijden wel weer klaar. Wat dat betreft zie ik in de EL meer kansen voor dit PSV om verder te komen..

Maar goed, gewoon winnen vandaag natuurlijk.
 
Bovenaan