Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Te triest voor woorden.
Jep. Dat zijn ook de mensen die klagen 'dat anderen alleen maar met onze club bezig zijn' en als het dan fout loopt en er mag geen uitpubliek komen in hun stadion (of zij mogen niet op bezoek in een ander stadion) moord en brand schreeuwen... (en let op: deze sukkels heb je bij alle clubs, niet alleen bij Ajax. Hoogstens heb je er daar meer omdat zij simpelweg een grotere aanhang hebben, dus ook meer debielen, procentueel zal het weinig schelen per club hoeveel gekken je hebt rondlopen)

Max

Administrator
Forumleiding
God, wat heb ik een hekel aan dat soort lui. Echt, iedereen die met een bivakmuts op in het stadion staat, mag van mij preventief direct opgepakt worden.

In ieder stadion goede camera’s en goede microfoons waarmee je alle tuig kan pakken. Iedereen die onherkenbaar op de tribune staat er gelijk uitzetten.

JMD

Well-known member
In ieder stadion goede camera’s en goede microfoons waarmee je alle tuig kan pakken. Iedereen die onherkenbaar op de tribune staat er gelijk uitzetten.
Met goede microfoons kan je die idiote spreekkoren eruit halen, maar zo iemand met een masker op kan toch ook gewoon gezien worden door een steward? En ja, die zal zo'n sukkel niet van de tribune krijgen, maar dan laat je maar politie komen.

Max

Administrator
Forumleiding
Met goede microfoons kan je die idiote spreekkoren eruit halen, maar zo iemand met een masker op kan toch ook gewoon gezien worden door een steward? En ja, die zal zo'n sukkel niet van de tribune krijgen, maar dan laat je maar politie komen.

Precies. Zero tolerance. Onherkenbaar op de tribune zitten is gewoon niet toegestaan.

stc

Well-known member
Ik heb nog nooit een steward zien ingrijpen bij PSV in het uitvak. Grepen gisteren ook niet in, in de thuisvakken bij PSV nadat Rangers op 0-1 kwamen en Rangers fans stonden te juichen in de thuisvakken.

JMD

Well-known member
Die spelen onder 1 hoedje met de mensen in het uitvak of willen voor dat fooitje ‘terecht’ niet als boksbal fungeren.
Tsja, dan moeten we voortaan toch maar weer ouderwets politie gaan toelaten, net zolang totdat dit soort debielen er uitgehaald zijn. Van mijn jeugd herinner ik beelden uit het oude ZUiderpark waar in elke hoek gewoon een politieagent met herdershond stond. Dat wat natuurlijk daar ook nodig, maar wat mij betreft komen die dan gewoon terug tot het wel normaal kan. En verder hangen er in elk stadion (en zeker gericht op de uitvakken) een partij camera's waarmee het volgens mij gewoon mogelijk moet zijn mensen eruit te halen. En anders is het gewoon: muts af, zichtbaar in beeld, en anders het hele vak maar leeg. Ik ben zo klaar met het gedrag van een kleine groep die het supporteren van een club totaal onmogelijk maken.

stc

Well-known member
Morgen wordt het speelschema bekend. Misschien kan ik nog wel mee naar London voor de wedstrijd tegen Arsenal. Mooi stadion vind ik maar dat terzijde.

Bovenaan