Ons Europees voetbaltopic

Mario

Well-known member
Terechte nederlaag. PSV hoort op dit moment niet thuis in de CL. Als PSV weer eens in de CL wil gaan voetballen, wordt dan eerst maar weer eens kampioen..

Europa League, het zal allemaal wel...

Gakpo zsm verkopen nu het nog kan.
En Veerman, tsja zet die er maar even naast

Abubakari

Well-known member
Terechte nederlaag. PSV hoort op dit moment niet thuis in de CL. Als PSV weer eens in de CL wil gaan voetballen, wordt dan eerst maar weer eens kampioen..

Europa League, het zal allemaal wel...

Gakpo zsm verkopen nu het nog kan.
En Veerman, tsja zet die er maar even naast
Met de coëfficiënten mag de nummer twee straks ook rechtstreeks de groepsfase in, JMD weet vast of dat volgend seizoen al zo is of een jaar later pas, maar ik geloof volgend seizoen al.
Zul je zien dat PSV geen tweede wordt.

De marktwaarde van Gapko zal toch ook wel wat gezakt zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is dat pas een jaar later. Je moet aan het begin van het seizoen weten waarom je speelt.

JMD

Well-known member
Als we dit seizoen idd vijfde of zesde eindigen (en dat moeten we als Nederland dus idd nog doen) dan gaat dat pas in per 2024, dus idd wat max zegt

Jef400

Well-known member
Ik gun dit dus die vuurwerkafstekende PSV-idioten toe. De rest van hun fans en het Nederlandse voetbal niet.

Mario

Well-known member
Die Veerman moet toch ook eerst een media training krijgen? Het is niet de eerste keer dat hij zich zo te schut zet voor de camera. Sommige spelers moet je tegen zichzelf beschermen.

stc

Well-known member
Ik vind het jammer dat PSV heeft verloren, maar ze zijn gisteren keihard door de ondergrens gezakt. Ook stond er geen team wat wou knokken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Jamel

Administrator
Forumleiding
God, wat heb ik een hekel aan dat soort lui. Echt, iedereen die met een bivakmuts op in het stadion staat, mag van mij preventief direct opgepakt worden.

• Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
God, wat heb ik een hekel aan dat soort lui. Echt, iedereen die met een bivakmuts op in het stadion staat, mag van mij preventief direct opgepakt worden.
Eens. De sukkeltjes hadden ook een vlag van Amsterdam in het uitvak opgehangen...

Bovenaan