Ik had dat interview met Veerman net gemist maar ik zie het nu terug. Hahahahaha....knul.
Nog ergens makkelijk terug te zien?
Ik had dat interview met Veerman net gemist maar ik zie het nu terug. Hahahahaha....knul.
Als je googlet op Veerman en Rangers krijg je sowieso al een AD-artikel dat het interview parafraseert.Nog ergens makkelijk terug te zien?
Het was niet eerlijk dat "hunnie wel CL spelen en wij niet". klinkt Calimero achtig.Ik had dat interview met Veerman net gemist maar ik zie het nu terug. Hahahahaha....knul.
Met de coëfficiënten mag de nummer twee straks ook rechtstreeks de groepsfase in, JMD weet vast of dat volgend seizoen al zo is of een jaar later pas, maar ik geloof volgend seizoen al.Terechte nederlaag. PSV hoort op dit moment niet thuis in de CL. Als PSV weer eens in de CL wil gaan voetballen, wordt dan eerst maar weer eens kampioen..
Europa League, het zal allemaal wel...
Gakpo zsm verkopen nu het nog kan.
En Veerman, tsja zet die er maar even naast
Ach ja, vorige week deden wat Rangers-idioten precies hetzelfde bij het hotel van PSV.Ik gun dit dus die vuurwerkafstekende PSV-idioten toe. De rest van hun fans en het Nederlandse voetbal niet.
Ja, komend weekend tegen Excelsior.Is er nog een uitwedstrijd?
Dat is een manier om het te zeggen, werk me de tering is een andere.Heb je onder een steen gelegen of zo?
En Ajax-'supporters' bleken gisteren ineens fan van Rangers, ze stonden zelfs in het uitvak...Ik begreep dat PSV supporters inmiddels ook verliefd zijn op Celtic. Snap ik op zich wel, dat is een veel mooiere club dan PSV. Alleen een beetje rottige timing om je oude liefde in de steek te laten.
Eens. De sukkeltjes hadden ook een vlag van Amsterdam in het uitvak opgehangen...God, wat heb ik een hekel aan dat soort lui. Echt, iedereen die met een bivakmuts op in het stadion staat, mag van mij preventief direct opgepakt worden.