gevegt
Well-known member
Morgen ga ik even bellen.Natuurlijk!
Morgen ga ik even bellen.Natuurlijk!
Na deze pot gezien te hebben denk ik dat ook....
De vorige keer kwam Eloy met dat briljante idee. Dus ik leg de bal weer bij hem.Goede kans lijkt mij na zondag en vandaag toch wat te behoudend. Het is eerder kijken wat de kampioenswedstrijd gaat worden. Ik verwacht van @Jamel ieder moment een berichtje van welke club wij een halve seizoenkaart gaan nemen.
Vanaf nu pas?Vanaf nu ben ik anti Twente!
Hup Cambuur dus!Vanaf nu ben ik anti Twente!
Vanaf nu pas?
Treurige uitschakeling van PSV trouwens. Boskamp/Sneijder wijzen Schmidt aan als hoofdverantwoordelijke voor dit echec en ik kan daar wel in meegaan. Geen idee wat hij nou wilde.
19u, maar ik zou hem lekker overslaan. Die pot gaat nergens meer over en Vitesse speelt op hetzelfde tijdstip. Dat zal wat spannender worden.Hoe laat speelt Feyenoord donderdag eigenlijk?
Hup meer geld voor Ajax! Hup Benfica! Hup Jan Vertonghen ! En hup Jorge Jesus !
Win-win-win
Força Benfica.
Laten we het positief blijven bekijken mensen, altijd overal de positieve dingen uit proberen te halen.
Ja, bij Voetbal Inside idd. Bij Studio Voetbal waren ze veel realistischer en gebeurde precies wat Van Hooijdonk voorspelde.Bij de kenners op tv. Ze zagen immers een sterk PSV dat wel gewoon verloor maar het nog makkelijk ging rechtzetten.
Ik zie het idd ook nog niet gebeuren... Echt zo'n luizige wedstrijd waarin de Portugezen met de eerste counter in de 80e minuut 0-1 maken ofzo.
Met de uitgoal regel had je aan 1-0 voldoende gehad, nu moet je ook nog een verlenging en eventueel penalties door.Dit postte ik vorige week...
Snapte ook die positieve vibe toen echt niet. Dit was een ideaal uitgangspunt voor die Portugezen