Ons Europees voetbaltopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goede kans lijkt mij na zondag en vandaag toch wat te behoudend. Het is eerder kijken wat de kampioenswedstrijd gaat worden. Ik verwacht van @Jamel ieder moment een berichtje van welke club wij een halve seizoenkaart gaan nemen.
De vorige keer kwam Eloy met dat briljante idee. Dus ik leg de bal weer bij hem.

• Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Treurige uitschakeling van PSV trouwens. Boskamp/Sneijder wijzen Schmidt aan als hoofdverantwoordelijke voor dit echec en ik kan daar wel in meegaan. Geen idee wat hij nou wilde.

BlauwVinger

Well-known member
PSV trekt aan het kortste eind.

'Elke kenner kon dit voorspellen, en die rode kaart hielp echt niet, want daarna gingen ze nog meer verdedigen.

Wat is dat toch een stuitend dom, irritant, misselijkmakend en retroperspectief geleuter van zelfbenoemde 'kenners'.

Max

Administrator
Forumleiding
Treurige uitschakeling van PSV trouwens. Boskamp/Sneijder wijzen Schmidt aan als hoofdverantwoordelijke voor dit echec en ik kan daar wel in meegaan. Geen idee wat hij nou wilde.

Heeft in ieder geval bewezen tactisch een onbenul te zijn.

stc

Well-known member
Het heeft geen bal uitgemaakt wie er speelde. Het hele team was niet denderend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Abubakari

Well-known member
Laten we het positief blijven bekijken mensen, altijd overal de positieve dingen uit proberen te halen.

Hup meer geld voor Ajax! Hup Benfica! Hup Jan Vertonghen ! En hup Jorge Jesus !
Win-win-win
Força Benfica.

Of, zoals sommige mensen graag roepen, "HOPPA".

Maar ook wel weer jammer, twee NLse clubs in de CL was ook wel weer eens mooi geweest. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

JMD

Well-known member
Bij de kenners op tv. Ze zagen immers een sterk PSV dat wel gewoon verloor maar het nog makkelijk ging rechtzetten.
Ja, bij Voetbal Inside idd. Bij Studio Voetbal waren ze veel realistischer en gebeurde precies wat Van Hooijdonk voorspelde.

JMD

Well-known member
Dit postte ik vorige week...
Ik zie het idd ook nog niet gebeuren... Echt zo'n luizige wedstrijd waarin de Portugezen met de eerste counter in de 80e minuut 0-1 maken ofzo.

Snapte ook die positieve vibe toen echt niet. Dit was een ideaal uitgangspunt voor die Portugezen

Mario

Well-known member
Gemiste kans op vooral 35 miljoen. Sportief zit ik niet te wachten op 4 nederlagen en 2 gelijke spelen in de CL. Ik denk dat de EL prima is. Indien PSV het Europees ook serieus neemt, kan je daar met dit elftal nog best ver komen.

Mario

Well-known member
Dit postte ik vorige week...

Snapte ook die positieve vibe toen echt niet. Dit was een ideaal uitgangspunt voor die Portugezen
Met de uitgoal regel had je aan 1-0 voldoende gehad, nu moet je ook nog een verlenging en eventueel penalties door.

Bovenaan