gevegt
Well-known member
Ben je een buitenechtelijke zoon van Abu?Zal het doorgeven aan Schmidt!
Ben je een buitenechtelijke zoon van Abu?Zal het doorgeven aan Schmidt!
Precies. Elke kenner kon dit voorspellen, en die rode kaart hielp echt niet, want daarna gingen ze nog meer verdedigen.Goh, een wedstrijd tegen Portugezen met enige mate van hoop in gaan en er dan mee geconfronteerd worden dat die figuren de wedstrijd volledig doodmaken en je hem, ondanks optisch beter zijn, toch verliest. Da's ook niet voor het eerst.
Ben je een buitenechtelijke zoon van Abu?
Gefeliciteerd.Misschien weet de VAR het, zal Schmidt even vragen.
Conclusie: Slecht ingekocht.Precies. Elke kenner kon dit voorspellen, en die rode kaart hielp echt niet, want daarna gingen ze nog meer verdedigen.
Maar ook veel domme vrije trappen weggegeven, te zwak in de passing, te laag in het tempo, steeds de verkeerde keuzes, lopen met de bal als je door moet passen, passen als je moet lopen enz...
Die actie waarbij de tegenstander van Ramalho geel krijgt, is natuurlijk terecht. Maar die bal moet al veel eerder doorgespeeld worden. Madueke die in beide duels tegen Benfica zijn man bijna niet voorbij komt en ook weigert de bal af te spelen. Het maar door blijven dribbelen rand 16 ipv een keer te schieten (Gakpo schoot zo ongeveer pas voor het eerst in de 85e minuut. Goed, die bal zijn ze nu nog aan het zoeken, maar als je vaker schiet gaat zo'n bal er echt wel eens in), steeds maar weer de trechter in.
En waar is een echte supersub? Type Eijkelkamp, Vennegoor, Luuk de Jong? We konden niet eens alles-of-nietsspelen, want zo'n speler hebben we niet.
Conclusie, Schmidt en de Jong hebben beide gefaald. #schmidtout #dejongoutPrecies. Elke kenner kon dit voorspellen, en die rode kaart hielp echt niet, want daarna gingen ze nog meer verdedigen.
Maar ook veel domme vrije trappen weggegeven, te zwak in de passing, te laag in het tempo, steeds de verkeerde keuzes, lopen met de bal als je door moet passen, passen als je moet lopen enz...
Die actie waarbij de tegenstander van Ramalho geel krijgt, is natuurlijk terecht. Maar die bal moet al veel eerder doorgespeeld worden. Madueke die in beide duels tegen Benfica zijn man bijna niet voorbij komt en ook weigert de bal af te spelen. Het maar door blijven dribbelen rand 16 ipv een keer te schieten (Gakpo schoot zo ongeveer pas voor het eerst in de 85e minuut. Goed, die bal zijn ze nu nog aan het zoeken, maar als je vaker schiet gaat zo'n bal er echt wel eens in), steeds maar weer de trechter in.
En waar is een echte supersub? Type Eijkelkamp, Vennegoor, Luuk de Jong? We konden niet eens alles-of-nietsspelen, want zo'n speler hebben we niet.
O, en degene die de corners bedenkt mag per direct ontslagen worden.
Ik heb eerlijk gezegd alleen de laatste 20 minuten gezien, maar ik geloof je direct. Mijn broertje maakte vanavond zijn debuut voor FC Vlotbrug in de altijd beladen local derby tegen Hellevoetsluis. Dus daar ben ik wezen kijken. Geen spijt van, de wedstrijd werd zelfs een kwartier gestaakt! Helaas wel 0-3 verloren, maar dat lag niet aan mijn broer, die als opkomende linksback een uitstekende wedstrijd speelde. Stond de tweede helft ook achter de dugout van FC Vlotbrug en hoorde de coach tegen zijn assistent zeggen dat hij m'n broertje ook als enige goed vond spelen.Precies. Elke kenner kon dit voorspellen, en die rode kaart hielp echt niet, want daarna gingen ze nog meer verdedigen.
O, en degene die de corners bedenkt mag per direct ontslagen worden.
Is hij beter dan Max?Ik heb eerlijk gezegd alleen de laatste 20 minuten gezien, maar ik geloof je direct. Mijn broertje maakte vanavond zijn debuut voor FC Vlotbrug in de altijd beladen local derby tegen Hellevoetsluis. Dus daar ben ik wezen kijken. Geen spijt van, de wedstrijd werd zelfs een kwartier gestaakt! Helaas wel 0-3 verloren, maar dat lag niet aan mijn broer, die als opkomende linksback een uitstekende wedstrijd speelde. Stond de tweede helft ook achter de dugout van FC Vlotbrug en hoorde de coach tegen zijn assistent zeggen dat hij m'n broertje ook als enige goed vond spelen.
Maar goed, beetje off-topic dit.
Maar ja, ook dat weet je van te voren. Tijd rekken loont voor die ploegen echt wel.En we hadden niet gescoord, maar waarom tellen scheidsrechters niet meer tijd bij? Die 5 minuten was al te weinig, maar 1,5 minuut ervan ging op aan die vrije trap.
De vraag stellen is hem beantwoorden.Is hij beter dan Max?
Bij wie?PSV is dus ook niet veel soeps. Vorige week nog euforie...
Mag hij van jou naar PSV?De vraag stellen is hem beantwoorden.
Bij de kenners op tv. Ze zagen immers een sterk PSV dat wel gewoon verloor maar het nog makkelijk ging rechtzetten.Bij wie?
Die zijn al jaren van het padje af. Ze geven zelfs Feyenoord een goede kans om kampioen te worden.Bij de kenners op tv. Ze zagen immers een sterk PSV dat wel gewoon verloor maar het nog makkelijk ging rechtzetten.
De geluiden zijn wel heel erg positief allemaal. En iedereen rekent al op een volgende ronde.
Moet nog wel even gewonnen worden van een ploeg met trainer die vast wel een plan gaan bedenken om er een vreselijke anti-voetbalavond van te maken voor een 0-0.
Na deze pot gezien te hebben denk ik dat ook....Die zijn al jaren van het padje af. Ze geven zelfs Feyenoord een goede kans om kampioen te worden.
Ik ook.Na deze pot gezien te hebben denk ik dat ook....
Natuurlijk!Mag hij van jou naar PSV?
Vanaf nu ben ik anti Twente!Dit dus; berichtje van vorige week.
Zo'n drama-wisselbeleid van een trainer helpt natuurlijk ook niet mee.