JFK
Well-known member
Hoe schat je de kansen van PSV in vanavond?Ik hoop uiteraard van Ginkel, maar dat gaat niet gebeuren.
Hoe schat je de kansen van PSV in vanavond?Ik hoop uiteraard van Ginkel, maar dat gaat niet gebeuren.
Hoe schat je de kansen van PSV in vanavond?
Met welke 11 hoop je dat PSV begint?
Welke 11 zou jij dan opstellen?In ieder geval een opstelling zonder Rosario, Thomas en Mauro JR.
Met welke 11 hoop je dat PSV begint?
PSV Eindhoven: | |||
GK | 1 | Hans van Breukelen | |
RB | 2 | Eric Gerets | |
CB | 3 | Ivan Nielsen | |
CB | 4 | Ronald Koeman | |
LB | 5 | Jan Heintze | |
RM | 8 | Gerald Vanenburg | |
CM | 7 | Berry van Aerle | |
CM | 6 | Søren Lerby | |
LM | 9 | Edward Linskens | |
CF | 10 | Wim Kieft | |
CF | 11 | Hans Gillhaus |
Welke 11 zou jij dan opstellen?
Vergeet dat laatste maar. Rosario speelt altijd bij Schmidt.
Lijkt mij ook een logische basisopstelling.Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Guti, van Ginkel, Ihattaren, Gotze; Malen en Zahavi
Indien Boscagli niet kan spelen, wordt het Viergever. van Ginkel zal ook niet starten denk ik, dan laat ik Fein opstellen.
Wat een topteam was dat toen!
PSV Eindhoven: GK 1 Hans van Breukelen RB 2 Eric Gerets CB 3 Ivan Nielsen CB 4 Ronald Koeman LB 5 Jan Heintze RM 8 Gerald Vanenburg CM 7 Berry van Aerle CM 6 Søren Lerby LM 9 Edward Linskens CF 10 Wim Kieft CF 11 Hans Gillhaus
Die gaat ineens weer 5-3-2 spelen...Maar Schmidt zal wel weer een andere mening hebben.
Die gaat ineens weer 5-3-2 spelen...
Mvogo - Dumfries Teze Boscagli Viergever Max - Thomas Rosario - Götze - Zahavi Malen
Echt.... Ik zie ons die 2 goals vanavond echt wel maken, want die Grieken vond ik ook niet heel sterk... Maar ik vrees dat het niet gaat lukken de 0 te houden...
Ja, dat is wel logisch om opeens voor een Europees duel weer je systeem om te gooien.
We hadden alleen nog een scorende spits nodig...Wat een topteam was dat toen!