Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Hahaha ja inderdaad.
ik zag laatst nog een docu over hem. Wat een geweldenaar was dat toch.
Toch vijf jaar van mogen genieten in de Eredivisie.
Jep. Dat is helaas tegenwoordig niet meer mogelijk. Een speler als Romario zou na hoogstens 2 seizoenen weg zijn uit de eredivisie (voorzover zo'n topper nog deze kant op zou komen)
 

gevegt

Well-known member
Hahaha ja inderdaad.
ik zag laatst nog een docu over hem. Wat een geweldenaar was dat toch.
Toch vijf jaar van mogen genieten in de Eredivisie.
In een bekerwedstrijd speelde hij tegen een Dalfsenaar die centrale verdediger bij Emmen was. Ik stond op, de toen nog betonnen, Oost tribune en zag een kleine luie man die er niks van bakte. Totdat hij plotseling twee keer kort draaide en met een geweldige versnelling iedereen achter zich liet en scoorde.
Ik was fan.
 

JFK

Well-known member
In een bekerwedstrijd speelde hij tegen een Dalfsenaar die centrale verdediger bij Emmen was. Ik stond op, de toen nog betonnen, Oost tribune en zag een kleine luie man die er niks van bakte. Totdat hij plotseling twee keer kort draaide en met een geweldige versnelling iedereen achter zich liet en scoorde.
Ik was fan.
Ik was ook fan van hem. Ik vond hem ook spectaculairder dan Ronaldo.
 

JMD

Well-known member
Dat is eigenlijk het 'ergste' dat ander is een logisch gevolg.
Precies. In de laatste 9 seizoenen dus maar 3x overwinterd. Een paar keer was het logisch dat overwinteren niet lukte (poule met Inter, Spurs en Barça of PSV gewoon totaal uit vorm (najaar 2013, 2019) maar een aantal keren was ook zeer genant.
 
Bovenaan