Ska P 187
Well-known member
Wat heb je tegen Hoekje?
Ik zeg nog gezellig.
Wat heb je tegen Hoekje?
Hij wred in de JCS er op snelheid juist uitgelopen door die rechtsbuiten van Groningen.
Antonia? Dat is ook ??n van de snelste spelers. Dat is geen goede referentiekader.Hij wred in de JCS er op snelheid juist uitgelopen door die rechtsbuiten van Groningen.
Net thuis, heeft het uberhaupt zin de tv aan te zetten?
Ik kijk gewoon. Soort van leedvermaak, al is t wel kut voor t aanzien van t Nederlands voetbal. Oh...uh....welk aanzien?
Zeker. Heel fraai ingekopt.Natuurlijk heel slecht verdedigd, maar die 2-0 is toch ook een pracht van een kopbal.
Ligt eraan wat je wil zien. Vrolijk word je er niet van.Net thuis, heeft het uberhaupt zin de tv aan te zetten?
Jank eens niet zo....
Penalty CSKA. In eerste instantie vond ik hem terecht, in de herhaling wordt toch wel erg Zoet opgezocht.
3-0...
Geen verrassing dat CSKA dus wel degelijk een goede ploeg blijkt. Maar dit is wel een aardige afgang zeg.
Ook dit.
En op papier is CSKA misschien wel de minste uit de poule. Dus als je ergens een uitpunt zou kunnen halen was het hier.
Nu ben je dus je goede resultaat tegen United kwijt.
Neuh....kijk de tegendoelpunten nog wel even terug. Het ziet er zo heerlijk knullig uit... En dat is de kampioen van Nederland. Triest.... Maar goed, er zijn wel meer ploegen die een keertje een offday hebben. Laten we t daar maar even op houden. Een offday...Speentje nodig?
Waarschijnlijk in elke poule.Niet om het ??n of ander of zo maar PSV is natuurlijk de minste in deze poule.
En dat als nr 1 in de groepen. Haha!Niet om het ??n of ander of zo maar PSV is natuurlijk de minste in deze poule.
Helemaal mee eens hoor. Maar na zo'n zege op United hoop je op een puntje in Moskou en wie weet wat er dan kan gebeuren.Niet om het ??n of ander of zo maar PSV is natuurlijk de minste in deze poule.
En dat als nr 1 in de groepen. Haha!
Klopt hoor. I know. Maar die regel was natuurlijk absurd.Tsja, daar kan PSV natuurlijk ook niks aan doen, dat de UEFA de regels wijzigt.
Overigens had het anders in pot 3 gezeten, niet in 4.