Keyser S?ze
New member
Ik zit pas vanaf de 2e helft te kijken maar CSKA kan mij niet imponeren. PSV is beter.
Zoveel scheelt het niet hoor. Pot 2 en 3 zijn door deze regel aanmerkelijk sterker geworden dan als de regel niet gegolden had.Kijk eens wat je had kunnen treffen uit de poules dit jaar en bv vorig jaar.
Het ziet er idd beter uit. Beetje te laat alleen vrees ik...
Ik zit pas vanaf de 2e helft te kijken maar CSKA kan mij niet imponeren. PSV is beter.
Van mij mag t hoor. Zou wel erg Duits zijn maar Who cares...De goal viel in minuut 60. Nog 1 in 75 en 90 en het is een puntje...
Ze liggen voor op schemaDe goal viel in minuut 60. Nog 1 in 75 en 90 en het is een puntje...
Ze liggen voor op schema
Lekkere goal hoor ...
Je vergeet iets... De Duitse, Spaanse en Engelse clubs mogen niet tegen elkaar dus hele grote kans dat een Nederlandse club, nu dus PSV met die ploegen in een poule komen. Dus uiteindelijk schiet t geen kut op.
Ik heb mn zegje gedaan. Zo denk ik erover. Klaar. Verder over de wedstrijd weer.Ik vergeet niets.
De meeste kampioenen zitten sowieso al in pot 1. Nu tref je Moskou i.p.v. Real o.i.d.Zoveel scheelt het niet hoor. Pot 2 en 3 zijn door deze regel aanmerkelijk sterker geworden dan als de regel niet gegolden had.