Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Maar de boodschap is duidelijk, neem ik aan. Je wekt weer een hoop ergernis op. Wees nou even slim.
Alsof ik de enige ben die negatief is? Iedereen ziet toch dat t vanavond nergens over gaat? Gewoon totaal kansloos... Lever in ieder geval beetje strijd.
 

JMD

Well-known member
Alsof ik de enige ben die negatief is? Iedereen ziet toch dat t vanavond nergens over gaat? Gewoon totaal kansloos... Lever in ieder geval beetje strijd.

Je snapt het echt niet h?? Het gaat helemaal niet over PSV dat slecht speelt (want dat is idd overduidelijk), maar over je zuiggedrag.
 

gevegt

Well-known member
Bruma speelt redelijk en Moreno kan geen mandekken.
Verder spelen Arias en Hendrix lang niet slecht en ben ik blij dat Poulsen er niet in staat want dan was de achterstand onoverbrugbaar geweest.

Graag de tweede helft de linies iets dichter bij elkaar. Dan hebben we nog een kans op een punt.

Hup PSV!
 

Eresd?g?

Banned
Je snapt het echt niet h?? Het gaat helemaal niet over PSV dat slecht speelt (want dat is idd overduidelijk), maar over je zuiggedrag.
Nadat je me aangesproken had heb ik t niet meer over zondag gehad dus ik snap niet waar je t over hebt.
 

Ska P 187

Well-known member
Gevegt is continu sarcastisch, want die vindt Bruma goed spelen. Of hij snapt geen reet van voetbal natuurlijk, dat kan ook.

28bsp68.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan