Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Daar werd De Jong wel in een 1 op 1 teruggefloten terwijl het geen buitenspel was, dus was er reden tot klagen (iets wat Van Marwijk terecht opmerkte afgelopen zondag)...

Het komt alleen zo vreemd over als je gaat klagen over iemand die 1 foutje maakt terwijl je zelf al wekenlang helemaal niets goed doet.
 

gevegt

Well-known member
De enige echte fout die Cocu vanavond heeft gemaakt is Pr?pper in het centrum te laten spelen ipv dat jochie van City.
 

JMD

Well-known member
Het komt alleen zo vreemd over als je gaat klagen over iemand die 1 foutje maakt terwijl je zelf al wekenlang helemaal niets goed doet.

Ik was het ook niet oneens hoor met Pascallovic (en ben het ook eens met jou), maar dat was zo'n cruciale fout dat ik het niet een foutje wil noemen (want, hoe clich?matig, als het 0-1 wordt na 10 minuten in Kerkrade is het toch een ander duel). Verder moet De Jong idd eigenlijk vooral zijn mond houden voorlopig ja.
 

JMD

Well-known member
De enige echte fout die Cocu vanavond heeft gemaakt is Pr?pper in het centrum te laten spelen ipv dat jochie van City.

En tevens om Zinchenko te wisselen (en Arias). Brenet en Pr?pper hadden veel beter gewisseld kunnen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was het ook niet oneens hoor met Pascallovic (en ben het ook eens met jou), maar dat was zo'n cruciale fout dat ik het niet een foutje wil noemen (want, hoe clich?matig, als het 0-1 wordt na 10 minuten in Kerkrade is het toch een ander duel). Verder moet De Jong idd eigenlijk vooral zijn mond houden voorlopig ja.

Je hebt 80 minuten om alsnog de goal te maken...
 

SanMark.

Well-known member
Je moet als topclub niet zeuren als de arbitage het een keer niet goed gezien heeft.

Op lange termijn heb je er meer gemak dan last van.
 

stc

Well-known member
Schwaab en Zichenko waren de beste van het veld vandaag. Propper was dramatisch vandaag. Rostov hoefde niet en is makkelijk op de been gebleven.
PSV speelde voorts zoals altijd.

Hoe Cocu het tactisch neerzette heeft bij mij de wenkbrauwen doen fronzen...
 

SanMark.

Well-known member
Volgens Cocu is er een goede wedstrijd gevoetbald . Dat is wel prettig om te horen. Want als je denkt dat het goed gaat , is er geen reden om er maar iets te veranderen.
 

inhethoekje

Active member
Volgens Cocu is er een goede wedstrijd gevoetbald . Dat is wel prettig om te horen. Want als je denkt dat het goed gaat , is er geen reden om er maar iets te veranderen.


Nieuwe generatie trainers, Pastoor vond dat Feyenoord geflatteerd had gewonnen, sterker nog, Sparta speelde er goed.

Gelukkig is het woord ''aanknopingspunten'' een stille dood gestorven.
 

stc

Well-known member
Volgens Cocu is er een goede wedstrijd gevoetbald . Dat is wel prettig om te horen. Want als je denkt dat het goed gaat , is er geen reden om er maar iets te veranderen.

Volgens mij heeft Cocu een andere wedstrijd gezien in het stadion dan ik. Vanuit zijn tactiek heeft PSV een niet zo goede wedstrijd gespeeld namelijk..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nieuwe generatie trainers, Pastoor vond dat Feyenoord geflatteerd had gewonnen, sterker nog, Sparta speelde er goed.

Gelukkig is het woord ''aanknopingspunten'' een stille dood gestorven.

Als het fantastisch gaat, dan heb je geen aanknopingspunten nodig.
 

Mario

Well-known member
Dit PSV had in de EL ook weinig te zoeken gehad trouwens. De ploeg is hopeloos op zoek naar zichzelf, tactisch was het ook niet best.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens Cocu is er een goede wedstrijd gevoetbald . Dat is wel prettig om te horen. Want als je denkt dat het goed gaat , is er geen reden om er maar iets te veranderen.

Dat interview snapte ik helemaal niks van. Dat je waarschijnlijk kwaliteit en creativiteit tekort komt oke, dat je hier en daar pech hebt kan ook gebeuren, maar tot aan de 80e minuut was er geen enkele bezieling bij PSV. In een alles-of-niets-wedstrijd. Dat verdient geen complimenten van een trainer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan