Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Dat interview snapte ik helemaal niks van. Dat je waarschijnlijk kwaliteit en creativiteit tekort komt oke, dat je hier en daar pech hebt kan ook gebeuren, maar tot aan de 80e minuut was er geen enkele bezieling bij PSV. In een alles-of-niets-wedstrijd. Dat verdient geen complimenten van een trainer.

Spijker op de kop.
 

Janssen

Well-known member
Het truukje van Cocu is uitgewerkt, dat is toch al een tijdje duidelijk? Het is niet zo alsof een Luuk de Jong ineens niet meer kan voetballen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat interview snapte ik helemaal niks van. Dat je waarschijnlijk kwaliteit en creativiteit tekort komt oke, dat je hier en daar pech hebt kan ook gebeuren, maar tot aan de 80e minuut was er geen enkele bezieling bij PSV. In een alles-of-niets-wedstrijd. Dat verdient geen complimenten van een trainer.
In zijn beleving stond het goed. In zekere zin is dat natuurlijk ook zo als je amper een kans weggeeft. Aan de andere kant had de tegenstander ook geen noodzaak om kansen te creeeren, nu men toch op 0-0 speelde bij Rostov. Ze zullen vast veel opdrachten goed hebben uitgevoerd binnen de tactiek. Echter was dit geen tactiek waarmee je een ploeg als Rostov kapot speelt. Dat valt de spelers niet te verwijten, maar de trainer.
 

JMD

Well-known member
In zijn beleving stond het goed. In zekere zin is dat natuurlijk ook zo als je amper een kans weggeeft. Aan de andere kant had de tegenstander ook geen noodzaak om kansen te creeeren, nu men toch op 0-0 speelde bij Rostov. Ze zullen vast veel opdrachten goed hebben uitgevoerd binnen de tactiek. Echter was dit geen tactiek waarmee je een ploeg als Rostov kapot speelt. Dat valt de spelers niet te verwijten, maar de trainer.

Je kan veel van PSV zeggen dit seizoen idd, maar niet dat de verdediging slecht is. Hoe krakkemikkig het soms ook lijkt met o.a. Isimat en Brenet, de feiten spreken van slechts 7 tegengoals in 15 competitieduels. Dat zijn normaal gesproken cijfers waarmee je kampioen wordt, kan me niet herinneren de laatste jaren dat PSV verdedigend zo weinig doorliet. Aanvallend is het echter dramatisch.
 

JMD

Well-known member
Mooi, over iets meer dan 27 uur kunnen we aan de evaluatie seizoen 2017-2018 beginnen... Het zal morgen wel weer hemeltergend langzaam en traag gaan, met de instelling van 'het zal wel goed komen'. Zeg maar zoals het vorig seizoen continu ging...

Kwam van de week de samenvatting PSV - Zulte Waregem tegen... Dat Zulte werd helemaal weggespeeld en PSV startte vanaf minuut 1 fel. Zo'n PSV wil ik zien. Afjagen die handel.

Ben benieuwd of Cocu Brenet weer opstelt. Zal wel, kan ie mooi weer een pingel veroorzaken. Dus we moeten er sowieso 2 maken om door te gaan...


Toch wel lekker dat je aan een seizoen begint waarvan je weet dat het over een week of 6 al weer over is... Gezien ons septemberprogramma is die kans zeer re?el.
 

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig, bij mij is het glas ook niet altijd halfvol maar bij jou zit er zo langzamerhand geen druppel meer is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV is ook best wel een kutclub. Daar kan JMD natuurlijk weinig aan doen.
 

JMD

Well-known member
Godallemachtig, bij mij is het glas ook niet altijd halfvol maar bij jou zit er zo langzamerhand geen druppel meer is.
In de aanloop naar dit seizoen zeker inderdaad. Vorig seizoen was om te janken zo slecht, we zijn 2 sterkhouders kwijt (Moreno, Guardado), zou niet weten waarom het ineens zo veel beter zou moeten gaan. Zeker niet omdat Cocu na het duel van donderdag aangaf niet helemaal ontevreden te zijn, 'want we hadden zoveel balbezit'... Dus verbetering zit er in deze niet in. Eigenlijk is dat al 2 seizoenen zo, maar werden we een jaar geleden nog gered door Smeets...
 

Batigoal

Well-known member
Het verbaast me ook wel dat PSV uitgewinkeld lijkt. De selectie is grotendeels hetzelfde als die vorig jaar tegenviel plus Lozano, maar minus de andere Mexicanen. Dus voor jullie gewoon maar weer een seizoen hopen dat De Jong nu wel in vorm komt?
 

JMD

Well-known member
Het verbaast me ook wel dat PSV uitgewinkeld lijkt. De selectie is grotendeels hetzelfde als die vorig jaar tegenviel plus Lozano, maar minus de andere Mexicanen. Dus voor jullie gewoon maar weer een seizoen hopen dat De Jong nu wel in vorm komt?
Precies. Dit dus.
 

Eresd?g?

Banned
Kwestie van tijd dat Loca in de spits zal staan. De echte reden natuurlijk dat de Jong geen aanvoerder geworden is. Maar links moet echt wel wat bijkomen. Brenet is leuk tegen Roda en ADO maar komop....
 

JMD

Well-known member
Kwestie van tijd dat Loca in de spits zal staan. De echte reden natuurlijk dat de Jong geen aanvoerder geworden is. Maar links moet echt wel wat bijkomen. Brenet is leuk tegen Roda en ADO maar komop....

Ik denk dat eerder Lammers in de spits komt. Maar verder helemaal met je eens. In 1 topic op een voetbalforum al meer inzicht dan in de hele TD van PSV.
 

JFK

Well-known member
Het verbaast me ook wel dat PSV uitgewinkeld lijkt. De selectie is grotendeels hetzelfde als die vorig jaar tegenviel plus Lozano, maar minus de andere Mexicanen. Dus voor jullie gewoon maar weer een seizoen hopen dat De Jong nu wel in vorm komt?
Guardado gaat heel erg gemist worden. Ik zou niet weten wie nu de aanval gaat voorzien van goede aanvoer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan