Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Luuk '' er stond een bus geparkeerd'' de Jong loopt weer te zeiken ipv dat hij bij zichzelf te rade gaat waarom hij de laatste maanden zo ruk speelt.
 

JMD

Well-known member
Wat is het verschil met vorig jaar? Van Ginkel? Guardado die een jaar jonger was?
Van Ginkel sowieso. Guardado speelt al 3 seizoenen op rij zonder zomerstop zo ongeveer, dat ga je merken, is ook wat ouder ja. Verder ook wat pech qua blessures (Locadia, Hendrix, Guardado om er een paar te noemen). Begin van het seizoen verloor je een paar keer punten, maar waren er zat kansen (Groningen, Feyenoord, Atletico). Dat is eigenlijk de laatste weken ook weg. Ben benieuwd hoe veel punten we achterstaan op de koploper bij de kerst.

Het lag weer aan de scheidsrechter zeker, net als tegen Roda JC?
Daar werd De Jong wel in een 1 op 1 teruggefloten terwijl het geen buitenspel was, dus was er reden tot klagen (iets wat Van Marwijk terecht opmerkte afgelopen zondag)... Maar goed, verder was het spel zowel zaterdag als vandaag (als eigenlijk het hele seizoen) dramatisch, en daar moet je je meer zorgen over maken.

Wel eens met vakx dat Rostov er geen kut van kan.
Op onderling resultaat zijn we beter dan Rostov... ;) Enige nadeel is dat Rostov 3 punten pakte tegen Bayern.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Herkenbaar inderdaad. Terwijl die spelers echt niet zoveel beter zijn dan de PSVers en Feyenoorders.

Maar ja, dan moet je trainen op die voorzetten....

Krijgt men eem beetje kritiek als ze van de nummer laatst verliezen en verder ook amper meer punten halen, dan zijn ze meteen op hun teentjes getrapt. Ik snap best dat het kut is om eindeloos op voorzetten en corners te oefenen, maar het is je vak.

Vanaf nu moeten we alles, maar dan ook alles op het kampioenschap gooien.

In de Jupiler League?
 

JFK

Well-known member
Wat heeft die Pereiro ook alweer gekost? 7 miljoen?
Ik denk dat Hanneke Groenteman betere corners neemt.
 

JMD

Well-known member
Krijgt men eem beetje kritiek als ze van de nummer laatst verliezen en verder ook amper meer punten halen, dan zijn ze meteen op hun teentjes getrapt. Ik snap best dat het kut is om eindeloos op voorzetten en corners te oefenen, maar het is je vak.
Precies.
 

JMD

Well-known member
Nog 19 duels en dit seizoen is gelukkig weer voorbij. Nog 28,5 uur deze armoe aanzien, uithuilen en opnieuw beginnen.
 

JMD

Well-known member
Misschien moet de grote heilige Luuk eens een weekje gepasseerd worden en moeten ze dat spitsje uit het 2e een keer opstellen.
Dat sowieso. Gewoon Jong PSV opstellen zaterdag a.s.. Thuis tegen Go Ahead maak je daar als Jong PSV gewoon kans tegen. Als je PSV1 opstelt krijg je dat geneuzel weer dat ze zo moe zijn van het duel van vanavond.
 

inhethoekje

Active member
Wat heeft die Pereiro ook alweer gekost? 7 miljoen?
Ik denk dat Hanneke Groenteman betere corners neemt.

haha, Hanneke '' ik ben beroofd door 4 Marokkanen in mijn auto maar ik zeg dat niet, ze waren iets getint en spraken niet goed Nederlands'' Groenteman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan