Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
En wat Kip ook zegt, het team moet nog groeien. Als we eind november naar Manchester moeten zal het team meer ingespeeld zijn

Depay en Martial daar zullen ze van hopen dat het internationale toppers gaan worden. Schweinsteiger en Mata gaan niet meer beter worden. Felliani, Young, Valencia etc. is allemaal middelmaat.

Die Schaars valt me een partij slecht in zeg. Gaat allemaal veel te snel voor 'm.

Logisch, die heeft een hele tijd nauwelijks gespeeld door blessures en was daarvoor ook al geen topper.

Max

Administrator
Forumleiding
Bloemetje richting Blind lijkt mij op z'n plaats. Knappe kopbal en het laten lopen van Narsingh.

SanMark.

Well-known member
Van harte PSVers.

Maar dat mocht ook wel weer eens om te winnen in de CL. Dat was inmiddels ook alweer 7 jaar geleden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(zo goed Jamel) ;)

Jep, zo hoort het!

Van harte gefeliciteerd, vriend. Echt, wat ben ik hier jaloers op. Maar het is je uiteraard van harte gegund!

JMD

Well-known member
Van harte PSVers.

Maar dat mocht ook wel weer eens om te winnen in de CL. Dat was inmiddels ook alweer 7 jaar geleden.
Haha... :)

Wolfsburg gewonnen van CSKA, dus als je een resultaat haalt in Moskou over 2 weken ziet het er goed uit voor in ieder geval plaats 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan