inhethoekje
Active member
Wat let je? Dat kun je toch ook wel in je 1tje?
We houden er die dag een meeting, met als afsluiter de balkonsc?ne van de selectie van Feyenoord, met schaal..
Wat let je? Dat kun je toch ook wel in je 1tje?
Ik dacht dat hij met lachgas het veld afging aan dat ding om zijn mond te zien, dan ben je wel erg snel hersteld.
Ah gossie.
Hoe vond je Bruma spelen dan?
Dat was gewoon zuurstof. Ze verdoven je nooit voordat je in het ziekenhuis bent.
Daarom. Hoe reageer je als ploeg op zo'n prestatie is heel belangrijk.Bereid je er maar vast op voor, want die kans is echt heel groot.
Hoe vond je Bruma spelen dan?
Wat een onzin. Ze geven standaard lachgas bij een dubbele beenbreuk voor ze je de brancard op tillen.Dat was gewoon zuurstof. Ze verdoven je nooit voordat je in het ziekenhuis bent.
:duim:Ik doe mee!
Half 6 op, LB.
tssst
Wat een onzin. Ze geven standaard lachgas bij een dubbele beenbreuk voor ze je de brancard op tillen.
@hoekie: lachgas is heel snel weer uitgewerkt hoor. Paar minuten hoogstens.
:duim:
Ik heb als trainer 2 keer meegemaakt dat iemand met lachgas het trainingsveld en eentje het speelveld werd afgedragen.
Maar daar kwam het bot naar buiten, wellicht dat dat anders is.
Degelijk. Zoals heel PSV. Maar zal nooit mijn favoriete voetballer worden.
Maar geniet vooral van Guardado.
Nou ik maakte m'n ziekenhuis ritje helaas wel mee. Wat een hel over een hobbelweg met je been in twee?n.
Eigenlijk niet. Het mag namelijk niet omdat de pati?nt bij volle bewustzijn moet zijn omdat ze anders in het ziekenhuis niet snel genoeg kunnen peilen hoe ernstig het werkelijk is.
Ik heb ook spelers die niet mijn favoriet zijn, mar kan desondanks wel zien of ze goed of slecht spelen.
Bruma heerste vanavond.