Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Dat was gewoon zuurstof. Ze verdoven je nooit voordat je in het ziekenhuis bent.

Ik heb als trainer 2 keer meegemaakt dat iemand met lachgas het trainingsveld en eentje het speelveld werd afgedragen.
Maar daar kwam het bot naar buiten, wellicht dat dat anders is.

JMD

Well-known member
Bereid je er maar vast op voor, want die kans is echt heel groot.
Daarom. Hoe reageer je als ploeg op zo'n prestatie is heel belangrijk.

Als je na een goed midweeks resultaat het weekend erna niet thuisgeeft kan je die schaal net zo goed al aan Ajax of Feyenoord geven.

Marinos

Well-known member
Dat was gewoon zuurstof. Ze verdoven je nooit voordat je in het ziekenhuis bent.
Wat een onzin. Ze geven standaard lachgas bij een dubbele beenbreuk voor ze je de brancard op tillen.

@hoekie: lachgas is heel snel weer uitgewerkt hoor. Paar minuten hoogstens.

inhethoekje

Active member
Wat een onzin. Ze geven standaard lachgas bij een dubbele beenbreuk voor ze je de brancard op tillen.

@hoekie: lachgas is heel snel weer uitgewerkt hoor. Paar minuten hoogstens.

Geloof ik gelijk, die 2 keer dat ik het meemaakte bij die spelers heb ik de reis in de ziekenwagen niet meegemaakt, wel het toedienen van het gas op het veld.

Marinos

Well-known member
Nou ik maakte m'n ziekenhuis ritje helaas wel mee. Wat een hel over een hobbelweg met je been in twee?n.

gevegt

Well-known member
Ik heb als trainer 2 keer meegemaakt dat iemand met lachgas het trainingsveld en eentje het speelveld werd afgedragen.
Maar daar kwam het bot naar buiten, wellicht dat dat anders is.

Eigenlijk niet. Het mag namelijk niet omdat de pati?nt bij volle bewustzijn moet zijn omdat ze anders in het ziekenhuis niet snel genoeg kunnen peilen hoe ernstig het werkelijk is.

gevegt

Well-known member
Degelijk. Zoals heel PSV. Maar zal nooit mijn favoriete voetballer worden.

Maar geniet vooral van Guardado.

Ik heb ook spelers die niet mijn favoriet zijn, mar kan desondanks wel zien of ze goed of slecht spelen.

Bruma heerste vanavond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan