inhethoekje
Active member
Dit is wel slecht voor de Nederlandse competitie.
Dit United is gewoon niet zo goed. Er staat een enkele Europese subtopper op het veld en verder wat middelmaat. De echte top ontbreekt bij United. Is schrijnend als je zoveel geld uitgeeft.
Dit is wel slecht voor de Nederlandse competitie.
Gefeliciteerd PSV. Goed voor het Nederlands voetbal, al baal ik wel.
Het is een typische Fabian // Max reactie. Alles wat PSV doet moet naar beneden geschreven worden.Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.
Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.
want??
Nu ben ik benieuwd hoe PSV zaterdag reageert. Er zal alle lof komen voor deze prestatie, kan je het dan ook zaterdagavond in Almelo??
Maar dat is voor later zorg, nu eerst genieten...
want??
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.
Nee, daar ga je natuurlijk verliezen. Maar boeiend, je hebt van United gewonnen. Daar kun je nog maanden op teren.
Nou, ik hoor altijd maar dat ''we'' de ervaring ontbreken in grote wedstrijden, nu win je die dus dat betekent dat PSV straks dusdanig gepokt en gemazeld is dat ze fluitend de Nederlandse competitie doorlopen.
Dus voor Feyenoord en Ajax rest niks anders als er achteraan hobbelen.
Shaw ligt al te twitteren, nou nou, want een zware beenbreuk.
Nou, als we daar zaterdag punten laten liggen zou het mooie gevoel direct weg zijn.
Feyenoord tweede en dan de voorronde CL doorkomen zou ik heel mooi vinden.
Er zijn mensen die twitteren nog als ze bijna dood zijn.
Heel aardig dat je dat wilt maar ik was van plan om weer een keer de Coolsingel op stelten te zetten in mei.
Het is een typische Fabian // Max reactie. Alles wat PSV doet moet naar beneden geschreven worden.
Wedden dat ze Bruma ook weer niks vonden?
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.
ManUtd is toch een Engelse club?Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.