Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Dit United is gewoon niet zo goed. Er staat een enkele Europese subtopper op het veld en verder wat middelmaat. De echte top ontbreekt bij United. Is schrijnend als je zoveel geld uitgeeft.

Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.

Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.
 

JMD

Well-known member
Dit is wel slecht voor de Nederlandse competitie.

want??

Nu ben ik benieuwd hoe PSV zaterdag reageert. Er zal alle lof komen voor deze prestatie, kan je het dan ook zaterdagavond in Almelo??
Maar dat is voor later zorg, nu eerst genieten...
 

gevegt

Well-known member
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.

Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.
Het is een typische Fabian // Max reactie. Alles wat PSV doet moet naar beneden geschreven worden.
Wedden dat ze Bruma ook weer niks vonden?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
want??

Nu ben ik benieuwd hoe PSV zaterdag reageert. Er zal alle lof komen voor deze prestatie, kan je het dan ook zaterdagavond in Almelo??
Maar dat is voor later zorg, nu eerst genieten...

Nee, daar ga je natuurlijk verliezen. Maar boeiend, je hebt van United gewonnen. Daar kun je nog maanden op teren.
 

inhethoekje

Active member

Nou, ik hoor altijd maar dat ''we'' de ervaring ontbreken in grote wedstrijden, nu win je die dus dat betekent dat PSV straks dusdanig gepokt en gemazeld is dat ze fluitend de Nederlandse competitie doorlopen.
Dus voor Feyenoord en Ajax rest niks anders als er achteraan hobbelen.
 

Fabian

Active member
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.

Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.

Ik zeg nergens dat het geen mooie prestatie is, maar wat jij zegt is vooral gebaseerd op de naam van Manchester United niet op het elftal.

Voor een Nederlandse club is dit zeer knap. PSV heeft naar hun mogelijkheden en realistisch gespeeld. Daar kan de concurrentie in Nederland van leren.
 

gevegt

Well-known member
Nou, ik hoor altijd maar dat ''we'' de ervaring ontbreken in grote wedstrijden, nu win je die dus dat betekent dat PSV straks dusdanig gepokt en gemazeld is dat ze fluitend de Nederlandse competitie doorlopen.
Dus voor Feyenoord en Ajax rest niks anders als er achteraan hobbelen.

Feyenoord tweede en dan de voorronde CL doorkomen zou ik heel mooi vinden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, als we daar zaterdag punten laten liggen zou het mooie gevoel direct weg zijn.

Bereid je er maar vast op voor, want die kans is echt heel groot.

Maar goed, wat zou het? Geweldige avond dit voor alles wat PSV lief heeft. En stiekem geniet ik er ook wel van. Ik heb echt helemaal niks met United. En al helemaal niet met dit zouteloze, zwakke elftal.
 

inhethoekje

Active member
Er zijn mensen die twitteren nog als ze bijna dood zijn.

Ik dacht dat hij met lachgas het veld afging aan dat ding om zijn mond te zien, dan ben je wel erg snel hersteld.

Ach ja, ene Kim Karshadian Twittert nog tijdens het neuken dus waar hebben we het over.
 

SanMark.

Well-known member
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.

Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.


Die zelfde kanttekening werd er ook geplaatst bij de overwinningen van Ajax op City en Utd.

Als Nederlandse fan moet je gewoon dol blij zijn als je club wint van zo'n groot macht. Lekker belangrijk hoe dat tot stand gekomen is of wie er eventueel zou ontbreken.

Allemaal niet belangrijk. De drie punten tellen.
 

Maasveld

Well-known member
Dit vind ik met alle respect eigenlijk best wel een typisch Nederlandse reactie. In de rest van Europa breken ze de tent af als je wint van Manchester United. Ondertussen staat MU wel weer gewoon 3e in de beste competitie ter wereld.

Dit is gewoon een geweldige prestatie van PSV.
ManUtd is toch een Engelse club?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan