Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Abubakari

Well-known member
Ik verwacht zaterdag ook ongeveer 50.000 toeschouwers bij
Zaterdag 4 juli
VV Groningen combiteam – SV Borussia Leer, 14.00 uur

Ik ga in elk geval wel effe kijken. :heinz:
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de afgelopen weken regelmatig gedroomd over het bezoeken van een amateurpotje, dus het zit wel diep bij mij. :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mazzelaars, hier zullen we nog even moeten wachten. Al zijn de geluiden voor het amateurvoetbal voorzichtig positief.
 

Joost

Well-known member
Inmiddels al berichten uit Groningen en Duitsland of ons oefenpotje van zaterdag tegen DZC'68 toegankelijk is voor publiek. Vier maanden geen voetbal doet wat met mensen kennelijk.

Ik zag in de Groundhopperapp dat bij een oefenwedstrijd tussen 2 Kreisligaclubs (niveau 3e/4e klasse) meer dan 50 mensen hadden ingecheckt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Waan, gaan we nu wel of niet voetballen bij HSC'21 zaterdag en dinsdag? Staat een vreemd stukje op de site dat er alleen maar getraind wordt. Is dat gisteren teruggedraaid of zo? Jou naam staat erbij.
 

de waan

Well-known member
Waan, gaan we nu wel of niet voetballen bij HSC'21 zaterdag en dinsdag? Staat een vreemd stukje op de site dat er alleen maar getraind wordt. Is dat gisteren teruggedraaid of zo? Jou naam staat erbij.

Dat meen je niet. Hebben ze een stukje dat ik meer dan een week geleden heb gestuurd voor de lokale media op de site gegooid? 😩

Ik ga meteen kijken.

EDIT: Zo, foetsie
 

de waan

Well-known member
Wedstrijden spelen mag überhaupt vanaf vandaag pas en het leek me gek dat deze wedstrijd vanochtend is gepeeld.
 

de waan

Well-known member
Eindstand 4-2 En drie rode kaarten.

En 257 toeschouwers, want er keken er ook nog een paar toe van achter het hek.

Toeschouwers: 250+7 https://t.co/0vyhwmF6Ae

EDIT: Ik hoopte stiekem dat hij tweetjes wel zou embedden. Teleurstellend.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het zal zaterdag en dinsdag bij ons ook niet veel drukker kunnen worden. Tot de 250 kunnen we ze volgens het laatste protocol redelijk vrij toelaten. Ga je er overheen, dan komt er veel extra's bij kijken en moet je ieder individu een vaste plek geven. Komende dagen gaan we plekken markeren en zal er nog een veelheid aan borden / hekjes en info geplaatst moeten worden. Extreem drukke tijden en veel werk voor 2 oefenpotjes; maar ja we zijn een soort pilot voor de KNVB die meekijkt hoe we het organiseren.
Kantine blijft ook nog dicht en feitelijk alleen beschikbaar voor spelers, staf, bestuursleden en enkele genodigden.
 

Abubakari

Well-known member
Ik verwacht zaterdag ook ongeveer 50.000 toeschouwers bij
Zaterdag 4 juli
VV Groningen combiteam – SV Borussia Leer, 14.00 uur

Ik ga in elk geval wel effe kijken. :heinz:
Bij aankomst stonden er 2 man, dus erg druk was het niet geworden. Ging niet door vanwege te weinig spelers bij Borussia.
Nou ja, met dit vieze miezerweer vind ik het ook geen enorme ramp. Oefenwedstrijden zijn sowieso een slap surrogaat maar na maanden niks doe je het er mee.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag wel even meegekeken met de 1e wedstrijd van HSC'21. Volgens een strak protocol m.b.t. toelaten supporters werd er 3x30 minuten gespeeld. 3 keepers een half uurtje en alle spelers 45 minuten gepakt.
Valt verder niet veel over te zeggen. Je ziet wel dat enkele spelers van een lager niveau nog moeten wennen aan het tempo bij de omschakelmomenten. Verder viel op dat enkele eigen jongens uit de JO19-1 het sterk deden. Met name Thijmen Vörös vond ik sterk spelen.
Van de 'grote meneren' vond ik vandaag Coplan het meeste indruk maken.

Dinsdag gaan we verder.
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat ik dinsdag ook wel even kom buurten. Oefenvoetbal vind ik eigenlijk maar niks, maar na vier maanden geen voetbal heb ik er toch wel zin in.
 

Bonehead

Well-known member
Afgelopen donderdag nog een oefenwedstrijdje gespeeld. Tegen 2de Klasser Den Ham werd het 3-1. Eerste helft was de thuisploeg veel sterker. Na rust was het duel meer in evenwicht. Er waren zo'n 100 supporters en ze stonden allemaal in groepjes bij elkaar ondanks dat de omroeper de regels nog wel uitlegde. Sinds woensdag is de kantine weer geopend. KC heeft haar eigen regeltjes bedacht zodat er maar 75 mensen tegelijk binnen kunnen zijn. Daar kwamen we dus gisteren overheen en onder andere de voorzitter mocht buiten een biertje drinken. Op 1 augustus wordt door de selectie de training weer hervat terwijl een klein groepje fanatiekelingen wel doortraint.
 
Bovenaan