Oefenwedstrijden amateurvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Na een nederlaag tegen TVC'28 (1-3) en winst op Bon Boys (2-0) net het eerste blok van de voorbereiding afgesloten met een 2-2 gelijk spel tegen Rohda Raalte. 22 spelers aan het werk gezien en ik denk dat we daar wel een sterk team van kunnen maken.
En ook niet onbelangrijk; we hebben weer een echte spits!!!

de waan

Well-known member
Na een nederlaag tegen TVC'28 (1-3) en winst op Bon Boys (2-0) net het eerste blok van de voorbereiding afgesloten met een 2-2 gelijk spel tegen Rohda Raalte. 22 spelers aan het werk gezien en ik denk dat we daar wel een sterk team van kunnen maken.
En ook niet onbelangrijk; we hebben weer een echte spits!!!
Die mag nu wel even een paar weken vakantie gaan vieren. Een dag na zijn laatste wedstrijd stond hij alweer op het trainingsveld?

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag de 1e wedstrijd van het 2e deel van de voorbereiding.
HSC'21 verloor thuis met 2-3 van AZSV (4e divisie).
Iedereen die beschikbaar was mocht weer minuten maken en mede daardoor was het niet erg overtuigend.
Weekje trainen en dan met volledige groep tegen HHC. Het lijkt mij handig om dan ook met de 1e keus te gaan spelen en de spelers van nummer 18 t/m 26 niet te gebruiken.. Weekje later wacht immers Urk al.

de waan

Well-known member
Logisch toch dat je in deze fase iedereen nog eens aan het werk wil zien. Wie weet schuift er nog wel iets in de hiërarchie.

de Kok

Member
Be Quick 1887 (1e klas) oefende op de Esserberg tegen 3e divisionist Harkemase Boys. het werd 1-1. Beide ploegen brachten hun hele selecties binnen de lijnen. BQ koesterde lange tijd een 1-0 voorsprong maar in de slotminuut kwam HB langszij.

bqandy

Well-known member
Be Quick 1887 (1e) - Olde Veste 54 (4e divisie) 8-1
Velocitas (1e) - Be Quick 1887 O-23 3-2
ACV 2 - Oranje Nassau (1e) 1-0
HZVV (4e div) - Winsum (1e) 5-2
PKC'83 (1e) - vv Hoogeveen (4e div) 0-1

De Groene Scout

Well-known member
We hebben voor komend seizoen echt een belachelijk sterke aanvalslinie voor een 1e klasser. Doelstelling lijkt me ook duidelijk. In één jaar terug naar de vierde divisie.
Vandaag de O23 van Be Quick aan het werk gezien; ook daar een zeer sterke en doeltreffende spits. Be Quick won met 2-3 van onze O23 na een 2-0 achterstand.

bqandy

Well-known member
Ik ben benieuwd of dat misschien een speler van het eerste was. Ik zag vorige week namelijk een eerste selectie speler mee doen bij O-23.
Vandaag in Winschoten: WVV - Be Quick 1887 1-1. Beide spelen in 1H komend seizoen.
Gisteren: PKC'83 - Groen Geel (3e) 6-2 en competitiegenoten Bauw Wit 34 - Oranje Nassau 5-6.

bqandy

Well-known member
Ja en ik vrees ineens het hele seizoen degradatievoetbal. :)
Velocitas speelde dit weekeinde ook. Uit tegen Limburgia werd het 0-0.

Abubakari

Well-known member
Ja en ik vrees ineens het hele seizoen degradatievoetbal.
Ik dacht aan weer een ouderwetse doelpuntenschaarste, zoals zo vaak als ik bij BQ1887 ging kijken. Maar degradatie valt nu inderdaad ook niet meer uit te sluiten.
Komend weekend ON-BQ1887 toch? Kijkend naar zaterdag en de doelpuntenregen van BQ zou dat maar zo 8-8 kunnen worden.

Bovenaan