bqandy
Well-known member
Sorry. Ik heb niet zo veel verstand van amateurvoetbal.Spelen VVG, PKC en Gorecht niet even hoog? Kennelijk heeft Andy iets gemist?
Sorry. Ik heb niet zo veel verstand van amateurvoetbal.Spelen VVG, PKC en Gorecht niet even hoog? Kennelijk heeft Andy iets gemist?
Vergeet je zomaar PKC’83, nota bene je favoriete zaterdagclub, toch een uitslag die het vermelden waard is…Heino - ONS Sneek 1-1
Rohda Raalte - HZVV 3-2
Alcides - vv Heerenveen 4-4
Be Quick 1887 - Germania Leer 7-0
De Duitsers waren geen partij voor Be Quick. Maar goed, er kon geoefend worden.
Daar keek ik inderdaad ook nog wel even van op. Stelt dus allemaal niet zo veel voor dat zaterdagvoetbal.HHC verloor met 1-2 van HSC '21.
Klopt, vorige week had je de finale van Protos Weering, twee zondagclubs in de finale. Dat zaterdagvoetbal staat echt nog in de kinderschoenen geloof ik.Daar keek ik inderdaad ook nog wel even van op. Stelt dus allemaal niet zo veel voor dat zaterdagvoetbal.
Tegenwoordig is HSC ook een zaterdagclub 😉Daar keek ik inderdaad ook nog wel even van op. Stelt dus allemaal niet zo veel voor dat zaterdagvoetbal.
Je hebt 100% gelijkTegenwoordig zijn we allemaal gewoon clubs. Geen zaterdagclub of zondagclub