Oefenwedstrijden amateurvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
We hebben voor komend seizoen echt een belachelijk sterke aanvalslinie voor een 1e klasser. Doelstelling lijkt me ook duidelijk. In één jaar terug naar de vierde divisie.
Vandaag de O23 van Be Quick aan het werk gezien; ook daar een zeer sterke en doeltreffende spits. Be Quick won met 2-3 van onze O23 na een 2-0 achterstand.

bqandy

Well-known member
Ik ben benieuwd of dat misschien een speler van het eerste was. Ik zag vorige week namelijk een eerste selectie speler mee doen bij O-23.
Vandaag in Winschoten: WVV - Be Quick 1887 1-1. Beide spelen in 1H komend seizoen.
Gisteren: PKC'83 - Groen Geel (3e) 6-2 en competitiegenoten Bauw Wit 34 - Oranje Nassau 5-6.

bqandy

Well-known member
Ja en ik vrees ineens het hele seizoen degradatievoetbal. :)
Velocitas speelde dit weekeinde ook. Uit tegen Limburgia werd het 0-0.

Abubakari

Well-known member
Ja en ik vrees ineens het hele seizoen degradatievoetbal.
Ik dacht aan weer een ouderwetse doelpuntenschaarste, zoals zo vaak als ik bij BQ1887 ging kijken. Maar degradatie valt nu inderdaad ook niet meer uit te sluiten.
Komend weekend ON-BQ1887 toch? Kijkend naar zaterdag en de doelpuntenregen van BQ zou dat maar zo 8-8 kunnen worden.

Abubakari

Well-known member
De monsterzeges van BQ1887 drogen op naarmate de seizoensstart dichterbij komt, vorige week 1-1, nu zelfs verloren van rivaal ON, 3-2. bqandy was ter plekke.

bqandy

Well-known member
Jazeker. Nog even flink nagebabbeld. Die grote zege op Olde Veste werd door de spelers als wel een hele makkelijke overwinning gezien waarin alles liep. Met ploegen die inzakken heeft BQ het moeilijk. Voor de pauze was het gelijkwaardig, maar ON was effectiever. Rust 2-1. Direct na de pauze hands en ON maakte er vanaf 11 meter 3-1 van. Het laatste half uur kwamen er 3 beoogde basisspelers van BQ in en toen moest ON terug. Het net werd slechts een keer getroffen. maar een glansrol voor ON doelman Erwin Heidekamp. Die had een paar reflexen in huis om je vingers bij af te likken.

Bovenaan