De Groene Scout
Well-known member
Ai 1-1 tegen Tubantia, dat houdt niet over. Verder niets van gezien of meegekregen.
Ai 1-1 tegen Tubantia, dat houdt niet over. Verder niets van gezien of meegekregen.
Ik vraag het, omdat Heerenveen ook gewoon met eigen auto's naar uitduels gaat en dan 2 spelers per auto. Dat was nog een hele klus gezien het aantal jonge gasten zonder rijbewijs.
In Zwolle wint Alcides met 2-3 van kersverse zaterdag 1e klasser SVI.
En na afloop oe oe oe oerend hard naar huis. Of was het meer boe hoe hoe oerend hard?Ik vraag het, omdat Heerenveen ook gewoon met eigen auto's naar uitduels gaat en dan 2 spelers per auto. Dat was nog een hele klus gezien het aantal jonge gasten zonder rijbewijs.
Een 3-0 overwinning op NEC. Lijkt iets meer in te komen. Dinsdag naar Veenendaal.
We zouden vandaag eigenlijk tegen de Treffers oefenen maar die zeiden af dus moest er nog gezocht worden. GVVV was beschikbaar dus die gekozen. Ook een keer leuk om andere tegenstanders te treffen.Waarom gaan jullie helemaal daar oefenen??
Kwam ik ook achter toen ik het verslag zag haha. Niet gezien dus. Ik zag wel dat hij het 1Geel account is gaan volgen.Niels van 247 is vandaag in Veghel geweest zag ik: https://www.voetbal247.nl/verslag-hoofdrol-danny-verbakel-in-simpele-zege-blauw-geel38-op-sv-nec/
Heb je hem nog gezien? En beetje eens met zijn verslag?
We zouden vandaag eigenlijk tegen de Treffers oefenen maar die zeiden af dus moest er nog gezocht worden. GVVV was beschikbaar dus die gekozen. Ook een keer leuk om andere tegenstanders te treffen.
Kwam ik ook achter toen ik het verslag zag haha. Niet gezien dus. Ik zag wel dat hij het 1Geel account is gaan volgen.
*edit* Als ik nu zo terug denk, heb ik hem wel gezien. Liep een beetje op en neer rond het veld. Snap ik wel. Voor 't eerst in z'n leven bij de mooiste club uit de Derde Divisie Zondag.