Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Unregistere

Well-known member
ASWH oefende vanmiddag tegen OJC Rosmalen, de club van voormalig ASWH-trainer Willem Leushuis. Die uiteraard al aankondigde voor de titel te willen gaan in de zondaghoofdklasse. Net als dinsdag koos onze trainer ervoor om minder te wisselen. Daardoor stond er nu een ander team, dat waarschijnlijk grotendeels de basiself zal worden.

Al binnen een kwartier was het 2-0 door goals van Sam van de Kreeke en Koen Wesdorp. Daarna namen de spelers, mogelijk door de hitte, toch wel gas terug. Was de trainer niet zo blij mee. Er kwamen nog wel kansen voor Daniël Wissel en twee keer Wesdorp, maar die werden te slordig afgerond. Kort voor rust een fout achterin waardoor het op de counter loerende OJC de aansluitingstreffer cadeau kreeg. Joey Hellstern, een maat van @Fregge, mocht hem maken. Beetje karige tussenstand, maar vooruit. Na rust bleef ASWH beter, zonder echt heel veel gevaar te stichten. Vijf minuten voor tijd tekende de net ingevallen Lester Pires met zijn eerste balcontact voor de 3-1. Een degelijke overwinning dus, al had de trainer liever gezien dat er was doorgedrukt na de sterke start.

Denk dat de basisformatie op acht plaatsen wel ingevuld is, de overige drie plekken worden de komende weken nog verdeeld. Leushuis was na afloop snel vertrokken, maar dat kwam vooral doordat OJC later op de middag met de 'tweede keus' nog tegen Nemelaer moest voetballen in Rosmalen.

JI4syx5.jpg

ASWH-rechtsback Clarence Bijl duikt op in het strafschopgebied van OJC, maar zijn voorzet zou uiteindelijk geen treffer opleveren
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ai 1-1 tegen Tubantia, dat houdt niet over. Verder niets van gezien of meegekregen.

Maakt geen reet uit, joh.

Misschien komt het omdat er al een tijd geen voetbal is geweest, maar ik heb het idee dat er meer dan anders drukte wordt gemaakt om al die nietszeggende oefenpotjes.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
We hebben pas één keer een uitwedstrijd gespeeld. Dat was met eigen vervoer. En binnenkort oefenen we uit tegen Barendrecht, dat zal ook eigen vervoer zijn.

Competitiewedstrijden gewoon met de bus, verwacht ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mondkapjes zijn inmiddels bij ons ook geregeld. De uitwedstrijden zullen 'gewoon' met de bus worden gedaan. Iedereen dan wel een mondkapje op uiteraard.
 

Unregistere

Well-known member
Ben je lekker mee, gezien die afstanden die HSC moet overbruggen.... Die zijn al buiten adem als ze aankomen dan.

Maar even serieus, het is wel wat allemaal. Dan zit je in de bus met een kapje en daarna zonder in de kleedkamer in een kleinere ruimte. En op het veld eveneens, al is dat dan weer buiten. In de kantine iedereen kapjesloos. Terug de bus in, kapje op. Vanaf de club rijden spelers samen naar huis in de auto, zonder kapje.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag het, omdat Heerenveen ook gewoon met eigen auto's naar uitduels gaat en dan 2 spelers per auto. Dat was nog een hele klus gezien het aantal jonge gasten zonder rijbewijs.;)
 

Unregistere

Well-known member
Ik vraag het, omdat Heerenveen ook gewoon met eigen auto's naar uitduels gaat en dan 2 spelers per auto. Dat was nog een hele klus gezien het aantal jonge gasten zonder rijbewijs.;)

Dat wordt puzzelen dan. Maar in de competitie doen ze dat toch wel anders?

FC Dordrecht kwam hierheen met een bus. Alle spelers al in tenue, na afloop ook in tenue terug en douchen in het eigen stadion. Nou was dat qua afstand goed te doen, dat had vast invloed.

Jong Sparta Rotterdam kwam met eigen auto's, maar niet met een max van 2. Jong Willem II komt zaterdag dan weer wél met een bus, waar ook de O18 / O19 in zit die tegen ons onder 23 team oefenen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vraag het, omdat Heerenveen ook gewoon met eigen auto's naar uitduels gaat en dan 2 spelers per auto. Dat was nog een hele klus gezien het aantal jonge gasten zonder rijbewijs.;)
En na afloop oe oe oe oerend hard naar huis. Of was het meer boe hoe hoe oerend hard?
 

Abubakari

Well-known member
IMG_20200816_165917.jpg
Helpman (zo 2K) vs Stadspark (zo 1F) was een leuke wedstrijd met veel kansen en 7 goals. Uitslag 3-4.
 

Fregge

Well-known member
Waarom gaan jullie helemaal daar oefenen??
We zouden vandaag eigenlijk tegen de Treffers oefenen maar die zeiden af dus moest er nog gezocht worden. GVVV was beschikbaar dus die gekozen. Ook een keer leuk om andere tegenstanders te treffen.

Niels van 247 is vandaag in Veghel geweest zag ik: https://www.voetbal247.nl/verslag-hoofdrol-danny-verbakel-in-simpele-zege-blauw-geel38-op-sv-nec/

Heb je hem nog gezien? En beetje eens met zijn verslag?
Kwam ik ook achter toen ik het verslag zag haha. Niet gezien dus. Ik zag wel dat hij het 1Geel account is gaan volgen.

*edit* Als ik nu zo terug denk, heb ik hem wel gezien. Liep een beetje op en neer rond het veld. Snap ik wel. Voor 't eerst in z'n leven bij de mooiste club uit de Derde Divisie Zondag.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
We zouden vandaag eigenlijk tegen de Treffers oefenen maar die zeiden af dus moest er nog gezocht worden. GVVV was beschikbaar dus die gekozen. Ook een keer leuk om andere tegenstanders te treffen.

Ah, vandaar. Zeker leuk om een keer tegen GVVV te spelen. Veel spelers van naam, met name in de voorhoede.

Kwam ik ook achter toen ik het verslag zag haha. Niet gezien dus. Ik zag wel dat hij het 1Geel account is gaan volgen.

*edit* Als ik nu zo terug denk, heb ik hem wel gezien. Liep een beetje op en neer rond het veld. Snap ik wel. Voor 't eerst in z'n leven bij de mooiste club uit de Derde Divisie Zondag.

Ja, dat moet 'm zijn. Vaak ook in 247-polo en veel foto's makend.
 

Joost

Well-known member
Vandaag de eerste oefenpot van SHH. Normaal skip ik die meestal maar vandaag was de zucht naar voetbal wel groot. Ik was niet de enige die er zo over dacht want het was bij BSV Limburgia drukker dan normaliter in de competitie. Wat een genot om weer even bij te praten en twee teams aan het werk te zien.

Binnen de lijnen bleek het niveauverschil wel aardig groot. BSV Limburgia kwam snel op 1-0, daarna stopte de doelman van SHH 2 strafschoppen. Een fraai geplaatst schot zorgde voor 2-0 en in de tweede helft werd het nog 3-0. Een ambitieuze eerste klasser tegen een weliswaar ook ambitieuze maar in mijn ogen nog jonge derde klasser. Dan valt 3-0 nog wel mee.
 
Bovenaan