Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Fregge

Well-known member
SV TOP kwam op bezoek. Ik was daarvoor al een uur of 8 van te voren op het sportpark. Toch een 3-0 winst gezien. Voor de rest saaie wedstrijd. Gezien dat de beoogde invallers voor onze blessures het prima doen.
 

Unregistere

Well-known member

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat Westlandia vanmiddag heeft geoefend tegen Zwaluwen Vlaardingen. Mogen die dat?

Er zijn genoeg zaterdagverenigingen in West 2 die geen problemen hebben om wedstrijden op zondag te spelen. Maar een heel klein deel van die verenigingen zijn echt principeel op dat gebied.
 

de Kok

Member
Vanavond zou Staphorst oefenen tegen ONS. De Snekers hebben afgezegd in verband met te weinig spelers. Lijkt mij geen goed voorteken.
Dan neem je toch wat van de beloften mee.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 speelde vanavond de laatste oefenpot tegen RKZVC en won met maar liefst 12-2.
Vrijwel alle aanvallend ingestelde spelers maakten 1 of 2 treffers. Bannink speelde voor het eerst sinds enkele gemiste duels weer basis. Dit ging ten koste van Coplan op het middenveld. Voorin mocht Jasper Scholten starten ten koste van Diego.
Ik gok dat deze basis-elf ook zaterdag starten.
 

Unregistere

Well-known member
Ze zijn er dus helemaal klaar voor @De Groene Scout!!!

ASWH oefende vanavond bij Barendrecht. Toch altijd wel een regionaal prestigepotje, dus was het prettig dat we ook wonnen. Kort voor rust opende Daniël Wissel in een aantrekkelijke wedstrijd de score, in de tweede helft werd de marge verdubbeld door Sam van de Kreeke. Hij schoot op fraaie wijze een vrije trap binnen.

Er kwamen kansen op meer via invaller Joost van Eck, maar juist Barendrecht scoorde via Daniël Esajas. In de slotfase maakte de harde wind het voetbal bijna onmogelijk, maar de stand wijzigde niet meer. Voor Barendrecht, dat zaterdag voor de TOTO KNVB Beker speelt, was het de eerste nederlaag in de voorbereiding.
 

bqandy

Well-known member
Leuk resultaat toch tegen deze sterke hoofdklasser nu 3e divisie club.
Gaat wel leuk Andy?
Ook al winst op ACV dat gelijk met Staphorst promoveerde en 1e klasser ON.
Het zegt natuurlijk allemaal nog niet zoveel maar ik hoorde toch wel positieve dingen alleen aanvallend mocht het wat trefzekerder?
De voorbereiding zegt me vaak niet veel. Maar de basis is me wel duidelijk. De basisspelers van vorig jaar met aanvulling uit de eigen jeugd. Moet wel, want er zijn zo'n 5 basisspelers weg. De meeste spelers die zich van buitenaf gemeld hebben voor het eerste lijken me in eerste instantie bankzitters. Een mazzeltje is misschien Twan Nieboer die een half jaar de verdediging kan versterken,omdat hij pas in januari weer in Amerika kan voetballen vanwege de corona.
En trefzekerheid: Ik heb hem zelf nog niet gesproken, maar Willem Lanjouw schijnt bij de 1e/2e selectie van BQ zaterdag te trainen. Wellicht heeft hij nog een beetje tijd over om de spitsen van BQ zon 1 nog wat bij te brengen.
 
Bovenaan