Gezien dat de beoogde invallers voor onze blessures het prima doen.
Ik zie dat Westlandia vanmiddag heeft geoefend tegen Zwaluwen Vlaardingen. Mogen die dat?
Ik zie dat Westlandia vanmiddag heeft geoefend tegen Zwaluwen Vlaardingen. Mogen die dat?
Keurige overwinning op een niet te onderschatten vierdeklasser.
Dalfsen wist te winnen door twee goede uitbraken. Voor de rest was het meer verdedigen.Correctie, het ging om Voorwaarts Twello zie ik. Dan is het eg wel een knappe zege.
Toch gebeurt het vrijwel nooit.
Ze blijven maar weglopen voor hun verantwoordelijkheden.Vanavond zou Staphorst oefenen tegen ONS. De Snekers hebben afgezegd in verband met te weinig spelers. Lijkt mij geen goed voorteken.
Dan neem je toch wat van de beloften mee.
Dat is zowaar een hoofdklasser.HSC'21 speelde vanavond de laatste oefenpot tegen RKZVC en won met maar liefst 12-2.
De voorbereiding zegt me vaak niet veel. Maar de basis is me wel duidelijk. De basisspelers van vorig jaar met aanvulling uit de eigen jeugd. Moet wel, want er zijn zo'n 5 basisspelers weg. De meeste spelers die zich van buitenaf gemeld hebben voor het eerste lijken me in eerste instantie bankzitters. Een mazzeltje is misschien Twan Nieboer die een half jaar de verdediging kan versterken,omdat hij pas in januari weer in Amerika kan voetballen vanwege de corona.Leuk resultaat toch tegen deze sterke hoofdklasser nu 3e divisie club.
Gaat wel leuk Andy?
Ook al winst op ACV dat gelijk met Staphorst promoveerde en 1e klasser ON.
Het zegt natuurlijk allemaal nog niet zoveel maar ik hoorde toch wel positieve dingen alleen aanvallend mocht het wat trefzekerder?