Oefenwedstrijden amateurvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
We zullen HHC morgen eens even bekijken. Voor zowel HSC'21 als HHC de laatste test voor de eerste wedstrijd om het echie zaterdag (KNVB-beker).
 

Sjorro

Active member
Ik kan niet inschatten hoe De Treffers ervoor staat op dit moment. Ik heb ze tegen Silvolde de hele wedstrijd, 1 helft tegen Jong NEC en 1 helft tegen Al Gharafa zien spelen, maar echt heel enthousiast ben ik nog niet.
 

bqandy

Well-known member
Dinsdag:
ACV – MSC 9-0 (!)
Drachtster Boys – Be Quick 1887 1-4
WHC – Alcides 2-1
SWZ Sneek – Bergum 1-4
Quick’20 - FC Suryoye: 4-1
HSC'21 - HHC Hardenberg 0-6
HBS - TAC'90 4-1
RKAVV - Scheveningen 3-3
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, niet alles geloven wat ik zeg.
Nee, verschil was extreem groot. Soort van mannen tegen kleine jongens.
HHC was feller, gretiger en zat er bovenop en liet HSC'21 niet opbouwen / voetballen.
Over 90 minuten heeft HSC'21 voetballend geen enkele kans gecre?erd. Ging aan de bal heel veel fout, dit keer in elke linie.
Aanvalsspel van HHC was voor de neutrale toeschouwer wel mooi om naar te kijken; snel, met veel beweging, hoge balcirculatie en vooral de juiste loopacties zonder bal. Dat draaide wel lekker en die hoeven zich ook na het mindere Fletcher-toernooi echt geen zorgen te maken in de 2e divisie. Die gaan weer gewoon top 5 draaien.
 

Unregistere

Well-known member
Nou ja, HSC is misschien bezig om SteDoCo zand in de ogen te strooien, maar andersom doet SteDoCo dat net zo goed. Die draaien qua resultaten ook nog geen topvoorbereiding. Ben benieuwd of de nieuwe analist nog bij jullie wedstrijd is geweest gisteren. De 'oude' ken ik, maar die is daar inmiddels weg. Zal zo trouwens even de aanvoerder appen dat ze door jullie uitslag heen moeten kijken. ;)

Wij gisteravond een potje gespeeld bij Westlandia. Weer eens een keer gewonnen, voor het gevoel altijd goed. Best een leuke wedstrijd tegen een ploeg die tenminste ook wilde voetballen en niet op de counter loerde (zoals UNA) of met tien man op eigen helft stond (zoals OJC). Geen idee of de Naaldwijkers compleet waren, er was geen namenlijst. Ik miste sowieso Serbony. Duplan deed wel mee, kon me niet heel erg bekoren. Hij stond aan de linkerkant, want ze hadden een andere rechtsbuiten. Een snelle jongen, die was wel dreigend.

Bij rust 0-0, in de tweede helft kwam ASWH op voorsprong door een goal van rechtsback Clarence Bijl. Zijn man liep niet met hem mee, dus kon hij ongehinderd binnen tikken na een goede actie van Ismail Yildirim. Westlandia raakte daarna paal en lat, maar kwam via Melvin Vissers toch op gelijke hoogte. Binnen twee minuten echter weer 1-2 door Sam van de Kreeke, zijn derde goal in zes dagen (en drie wedstrijden) en in de slotminuut maakte Lucas van Oeveren er na een goede steekpass van Roy van 't Hoog nog 1-3 van. In elk geval een wat stabieler ogend ASWH, mede doordat de trainer is gestopt met het vele wisselen. Zaterdag nog tegen Baronie met vermoedelijk grotendeels dezelfde elf. Ik schat in dat voor de eerste competitiewedstrijd de meeste posities nu wel zijn ingevuld, dus de wedstrijd van zaterdag is heel geschikt om nog eens spelers te proberen op de plekken waar nog twijfel is.

20190814_095854_500x333.jpg


Nog een rijtje andere uitslagen:

Barendrecht - Dongen 2-2 (Krolis, Driesse; Kanzanci, de Man)

Brielle - Spijkenisse 1-3 (Tromp 2, Soares)

DFS - FC Lienden 3-4

FC 's-Gravenzande - Rijnsburgse Boys 0-3 (Hazenberg 2, Meefout)

FC Lisse - Katwijk 0-1 (van den Ban)

GVVV - DVS '33 Ermelo 4-2 (de Graaf, de Leeuw, Ties, Powel; J. Patrick, Pilon)

Koninklijke HFC - Ter Leede 3-4

Kozakken Boys - Baronie 2-0 (Tejan, Rijsdijk)

Noordwijk - VVSB 0-1 (de Rijk)

ODIN '59 - Velsen 4-0 (Halman 2, Brandsma, Tros)

Quick - Excelsior Maassluis 2-2 (van der Heiden, Does; van den Berg, da Fonseca)

Quick Boys - Jong ADO Den Haag 1-2 (Kaars; Boussakou 2)

RKAVV - Scheveningen 3-3 (Roeleveld 2, Martijn)

SDC Putten - IJsselmeervogels 1-3 (van den Meiracker, Cortie, Olijfveld)

Spakenburg - Hercules 3-2 (Castien 2, Pires Tavares)

Zwaluwen - Hellevoetsluis 2-0 (Simson, Jongste)

De Dijk - Fortuna Wormerveer 2-0

Emmen - Staphorst 1-5

Harkemase Boys - Leeuwarder Zwaluwen 3-1 (van Duinen, van Wijnen, Gonzales)

ONS Sneek - Flevo Boys Emmeloord 3-1 (Lohman 2, Martina; Ramos)

Sportlust '46 - Hoogland 3-1

VVOG - NSC Nijkerk 2-0 (Wobbes, Latupeirissa)
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Ja, schreeuwde het uit van de pijn en ging er per brancard af. Leek erop dat hij met zijn been vast stond en het verdraaide. Was in ieder geval niet in een duel.
1e diagnose gisteravond was overigens verrekte kruisband; blijkt dus iets ernstiger.
 
Bovenaan