Oefenwedstrijden amateurvoetbal

bqandy

Well-known member
Hoogeveen - MSC 10-1 (!)

Ik maakte me al een beetje zorgen over MSC en dat werd er na de 9-0 nederlaag tegen ACV niet beter op. En dan deze nederlaag, ai.
Veel doelpunten trouwens op dat dubbel toernooi in Hoogeveen.

Hoogeveen ? MSC 10-1
HZVV ? WHC 5-2

Germanicus ? Nieuw Buinen 5-0
HZVV 2 ? WKE 4-4 (WKE wns)
Gramsbergen ? Erica 7-1
Hoogeveen (zat) ? Dedemsvaart 6-2
 

Unregistere

Well-known member
ASWH heeft de voorbereiding afgesloten met een overwinning op zondaghoofdklasser Baronie. Het werd 1-0 op sportpark Schildman. Rechtsback Clarence Bijl, die dinsdag in Naaldwijk ook al scoorde, maakte kort na rust de enige treffer. Hij kwam goed mee naar voren en kon daardoor afronden op aangeven van Abderrahim Loukili. De aanvaller bleef goed kijken en kopte de bal uit een voorzet van Jesper van den Bosch goed breed op Bijl. Er bleven nog enkele andere goede kansen onbenut, maar ook Baronie had in de openingsfase kunnen scoren. De stromende regen maakte het wat minder leuk om naar de wedstrijd te kijken, maar vooruit.

Wel een smet: Toby Mulder moest al na 13 minuten met een blessure naar de kant en zal voorlopig uit de roulatie zijn. Net nu hij eindelijk weer blessurevrij leek te kunnen voetballen na enkele lastige jaren.

20190817_154507_500x468.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Nog een rijtje oefenuitslagen van gisteren:

AFC - Sportlust '46 0-0

Argon - Smitshoek 2-2

Capelle - HBS 2-1

CSW - Eemdijk 0-1 (Buimer)

DFS - Unitas 1-4

GVVV - Jong FC Volendam 1-0 (Powel)

HHC Hardenberg - AZSV 4-1 (van der Leij, Warmolts, Etten, eigen doelpunt)

Katwijk - Velsen 4-0 (Mengerink, Jongman, van den Ban, Hilterman)

Koninklijke HFC - Rijnsburgse Boys 2-2 (van Son, Volkert; Tillema, Knol)

Kozakken Boys - Alphense Boys 1-0 (Bot)

Noordwijk - OJC Rosmalen 4-0 (E. Wendt 2, Roshanali, A. Wendt)

NSC Nijkerk - Jong Almere City FC 4-2

Scheveningen - Leonidas 4-1 (Roeleveld, Rog, Haddadi, de Winter)

SDC Putten - De Treffers 0-3 (Maertzdorf, van Zundert, van de Beek)

SJC - DTS Ede 5-0

Spakenburg - Urk 5-0 (Castien 2, Pires Tavares, Ghaddari, eigen doelpunt)

Spijkenisse - Excelsior Maassluis 1-1 (Darjij; Charraoui)

Staphorst - Alcides 3-0

IJsselmeervogels - Zwaluwen 3-0 (van den Meiracker 2, Olijfveld)

Meeuwenplaat - IFC 1-10 (Rombouts 5, Grootenboer 2, Slingerland, Ott, El Hajouti)
 

Mug

Member
Het is nog niet volgende week , maar MSC heeft vanavond met 5 - 0 verloren van WHC. Morgen speelt MSC alweer en dan tegen d'Olde Veste.

MSC is er zowat klaar voor, vanmiddag kleine nederlaag tegen d'Olde Veste . 1 _ 2
 

Mug

Member
Alcides is winnaar geworden van het Steenwijkertoren toernooi. Helaas lukte het niet om van Gorecht, een zaterdag 2de klasser te winnen. 3. - 3. MSC won deze week wel met 4 - 2 van dezelfde tegenstander. Wat zeggen mij oefenwedstrijden. Volgende week zondag gaat het echte werk beginnen.
 

Jacco

Well-known member
Quick'20-Deto 2-4.

Over de kracht van Quick'20 weet ik weinig. Er zijn heel wat andere spelers dan vorig jaar.
 
Bovenaan