Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Unregistere

Well-known member
Wij gaan vanavond weer oefenen. Beetje een 'Europese' week zo.... Tegenstander is Jong FC Dordrecht. De trainer wil graag dat iedereen een groot aantal minuten in de benen heeft, dus komen vanavond de tien selectiespelers aan bod die dinsdag tegen IFC niet of maximaal een helft speelden, aangevuld met enkele jongens uit het tweede.

Bonehead

Well-known member
Volgens mij was het niet Jong Heracles, maar de reserves van het 1e. Blijft een wel erg forse nederlaag trouwens.

HSC'21 - AZSV 1-0

Klopt. Jong Heracles bestaat niet. Dat is ??n van de redenen dat Heracles niet aan de piramide wenst deel te nemen.

Unregistere

Well-known member
ASWH - Jong FC Dordrecht eindigde in 3-1. Simpele zege, niveauverschil was vrij groot. Maar het doel was dan ook vooral minuten maken en dat ging goed. Lester Pires, Sanzio Dieterich en Nick Slotboom zorgden voor een ruime voorsprong. Kort voor tijd deed Abdelghani El Bachir iets terug namens de Dordtse beloften. Er vielen ook nog vijf spelers uit het tweede in bij ons, met veelal exotische namen.

Daarna nog even gezellig in de kantine met de trainer van Jong Dordt.

Klopt. Jong Heracles bestaat niet. Dat is ??n van de redenen dat Heracles niet aan de piramide wenst deel te nemen.

Quick'20 is toch nog niet heel lekker bezig. Nederlaag tegen Excelsior'31 en nederlaag tegen de reserves van Heracles al vind ik dat wel meevallen 6-0.
Ben benieuwd naar morgen als ze voor de KNVB beker spelen.

Unregistere

Well-known member
Zou mij verbazen als ze van DVS '33 Ermelo kunnen winnen eerlijk gezegd. Maar je weet het nooit, het blijft slechts voorbereiding uiteraard. Die resultaten in de oefenduels zeggen dus niet alles.

Bonehead

Well-known member
Quick'20 is toch nog niet heel lekker bezig. Nederlaag tegen Excelsior'31 en nederlaag tegen de reserves van Heracles al vind ik dat wel meevallen 6-0.
Ben benieuwd naar morgen als ze voor de KNVB beker spelen.

Ik vrees weer een zwaar seizoen voor Quick. Inderdaad zijn de verschillen in de selectie van Heracles niet zo groot dat je ruim van de reserves kunt verliezen. Maar ook de overige wedstrijden was wat ik zo gelezen heb niet zo heel best.

Fregge

Well-known member
Gisteren was de laatste oefenwedstrijd van Blauw Geel. Er werd met 2-1 gewonnen tegen HVCH.

Unregistere

Well-known member
Gisteren was de laatste oefenwedstrijd van Blauw Geel. Er werd met 2-1 gewonnen tegen HVCH.

Klaar voor Urk dus?

Nog wat oefenuitslagen van dit weekend:

FC Lienden - DUNO D. 3-1 (eerste nederlaag voor DUNO D. in de voorbereiding, nadat ze eerder in de week na ASWH ook GVVV klopten)

GVVV - Jong NEC 4-0

HHC Hardenberg - SC Genemuiden 4-0

Katwijk - Jong FC Volendam 1-0

Kozakken Boys - Achilles Veen 2-2

RVVH - Slikkerveer 2-0 (RVVH wint Ridderkerk-toernooi, Batigoal van harte!)

SDC Putten - FC Lisse 2-2

SJC - De Jodan Boys 3-2

Sparta Nijkerk - SVL 5-1

VVSB - Spijkenisse 2-2 (met een goal van Peter de Lange voor het Chelsea van de Botlek)

XerxesDZB - Jong Sparta Rotterdam 0-5

IJsselmeervogels - FC Rijnvogels 4-0 (met een goal van Robbert Olijfveld uiteraard)

IFC - Spartaan '20 3-0

bqandy

Well-known member
Oefenpotjes zaterdag met clubs uit de hoofdklasse A zondag:
Bedum – Be Quick 1887 2-4
Olde Veste 54 – MSC 1-3
Berkum – Achilles 1894 3-2
Alcides – DESZ 5-0
AZSV – RKZVC 2-3
RKHVV – Beuningse Boys 3-0
De Bataven – AWC 3-1
Purmersteijn – AFC (zat) 4-2