Oefenpotjes-topic

erka

Well-known member
De uitslag verhulde een zwakke wedstrijd van FC Groningen. Las ik. Dus hou nou maar op met dat Groningen wordt kampioen want dat gaat niet gebeuren.

Haha ga er anders even serieus op in. Ik was erbij :)
Typische oefenpot. Twee luckies van Groningen. Wel leuk zo op de Langeleegte. Wel veel publiek maar echt sfeer was er niet. Beetje tam allemaal.

PES5

Administrator
Forumleiding
Even hier;

Hoe gaat jullie favoriete team komend seizoen spelen?

Bij Heerenveen verwacht ik:

Noppert
Braude (nog 1 duels geschorst)
Kersten
Hopland
Zagaritis
Van Overeem
Brouwers
Smans/Linday
Trenskow
Vente
Rivera/Smans

Er wordt nog een extra vleugelaanvaller verwacht en de strijd tussen de doelpalen wordt spannend tussen Noppert en Klaverboer.

Moeilijkste is het middenveld, waar je vier prima spelers hebt en er eentje moet teleurstellen.

stc

Well-known member
Morgen is het zeker welke 11 de competitie ingaan (mits v Bommel fit is), maar PSV kan als volgt gaan spelen.

Olij / Kovar
Dest
Flamingo
Gasiorowski
Mauro JR
Veerman
Sabari
Schouten
van Bommel
Pepi / Plea
Perisic

• Leuk
Waarderingen: PES5

Bernardo

Well-known member
Cambuur vandaag weer verloren, 4x tegen een betaald voetbal club gespeeld en 4 nederlagen. Spel is nog lang niet wat het moet zijn, moet nog een hoop gebeuren. Hopelijk niet weer zo slechte competitie start als afgelopen seizoen, want dat heeft ons uiteindelijk mede gewoon directe promotie gekost.

De Groene Scout

Well-known member
Twente heeft ook verloren.
Die gaan het dus ook lastig krijgen.
Het is maar oefenen, maar er wordt al wel flink gemopperd. Wordt een saai seizoen waarin ze tegen iedereen redelijk mee kunnen spelen omdat het defensief wel staat, maar zit geen enkele creativiteit in. Ik verwacht veel kleine uitslagen.

Joost

Well-known member
Cambuur vandaag weer verloren, 4x tegen een betaald voetbal club gespeeld en 4 nederlagen. Spel is nog lang niet wat het moet zijn, moet nog een hoop gebeuren. Hopelijk niet weer zo slechte competitie start als afgelopen seizoen, want dat heeft ons uiteindelijk mede gewoon directe promotie gekost.
Of een Heerenveentje. Verloren die niet een aantal jaar terug alles in de voorbereiding om daarna de eerst vijf in de competitie te winnen.

Batigoal

Well-known member
Het had gewoon 1-5 moeten staan.
Daarentegen had je gezien de grote kansen in de laatste 5 minuten nog met 3-2 kunnen/moeten winnen.

Gekke wedstrijd, in iedere linie problemen en bij tijd en wijle slecht spel. Maar door 2 periodes aan het einde van beide helften nog een resultaat gehaald.

Bovenaan