Oefenpotjes-topic

Bernardo

Well-known member
En inmiddels verguisd en verketterd in Leeuwarden.
Dat is ook weer overdreven, maar als je naar 2 maanden onderhandelen er nog niet uit bent gekomen omdat Stevens steeds wil wachten en meer geld wil, dan houd het wmb een keer op. Het is graag of niet.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur - Meppen 2-2

1-0 Hoedemakers
1-1 Fassbender
1-2 Fassbender
2-2 Paulissen.

Keepers probleem lijkt vanaf maandag opgelost, komen 2 keepers bij, waaronder waarschijnlijk toch Stevens. Delanghe (JongPSV) word ook genoemd online.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zit nu een kwartiertje te kijken maar het is nu alleen maar tegenhouden.

wordt dus helemaal niets dit jaar.
 

Batigoal

Well-known member
Zit nu een kwartiertje te kijken maar het is nu alleen maar tegenhouden.

wordt dus helemaal niets dit jaar.
#degradatie!

Fitz-Jim wordt altijd enorm gehyped op de supportersforums, maar ik zie het nog niet in hem. Levert alles in. Bij Jong Ajax ook niet bijzonder.

Je gaat natuurlijk extra op Ünüvar letten en die kan duidelijk wel voetballen, maar poeh die gaat het moeilijk krijgen om overeind te blijven in het volwassenenvoetbal. In de KKD doet hij het prima, maar tegen deze fysieke Duitsers wordt hij helemaal omvergeblazen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hier nog 1, Fitz-Jim heb ik niets goed zien doen, makesjan gaat ook dit jaar niet spelen.
Klaiber doet het wel goed maar of die beter is dan Rensch moet ik nog zien en idd, Ünüvar heeft heeel veel techniek maar echt veel te weinig fysiek.
Verder hobbelen er een paar leuk mee maar geen een die we dit jaar terug gaan zien mag ik hopen.
 

Maasveld

Well-known member
Hier nog 1, Fitz-Jim heb ik niets goed zien doen, makesjan gaat ook dit jaar niet spelen.
Klaiber doet het wel goed maar of die beter is dan Rensch moet ik nog zien en idd, Ünüvar heeft heeel veel techniek maar echt veel te weinig fysiek.
Verder hobbelen er een paar leuk mee maar geen een die we dit jaar terug gaan zien mag ik hopen.
Misschien moet ie maar naar dezelfde sportschool als Kokcu gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie het inderdaad ook niet zo in Fitz-Jim. Heb meer het idee dat hij een soort cult is door zijn uiterlijk (hij oogt als een jongetje van 13) dan dat hij daadwerkelijk de potentie heeft om uit te groeien tot een speler voor het eerste.

Feyenoord gaat zo ook beginnen aan hun eerste oefenwedstrijd. Op Varkenoord is de Deense kampioen Kopenhagen de tegenstander. Feyenoord speelt enkel met Bijlow, Danilo en Walemark als potentiële basisspelers. De wedstrijd is hier te zien voor de liefhebber: https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/livestream-1400-uur-feyenoord-fc-kopenhagen-020722
 

Eef de Kip

Well-known member
2-4 achter inmiddels. Vraag me wel af wat het nut is van dit soort potjes. Of is het een trainingskamp voor Jong- Ajax?
 

Batigoal

Well-known member
Wel pijnlijk dat beide tegengoals in de tweede helft een rechtstreeks gevolg waren van dom balverlies van Delgado.
 
Bovenaan