Nederland Topic

JMD

Well-known member
Ja ik zal voortaan gewoon jouw manier van sportbeleving overnemen. Zonder emotie, zonder enthousiasme.
Zucht... Ik zeg ook 100x dat het goed gaat (of niet), maar dat is wat anders als zeggen dat het zeker goud wordt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja ik zal voortaan gewoon jouw manier van sportbeleving overnemen. Zonder emotie, zonder enthousiasme.
Zolang alles maar een beetje op schema loopt Jamel!

Wat een fantastische race van de dames! Schitterende race gevaren!
 

JMD

Well-known member
Zolang alles maar een beetje op schema loopt Jamel!
Dan doen jullie het maar hier zonder me. Ik zit hier te juichen voor de TV, post continu berichten dat het goed of niet, maar 'dit gaat goud worden' moet je niet posten dat hebben we zat gezien de laatste dagen. Iets met huid en beer.

Tot ziens! Ik ben hier weg, ga emotieloos sport kijken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan doen jullie het maar hier zonder me. Ik zit hier te juichen voor de TV, post continu berichten dat het goed of niet, maar 'dit gaat goud worden' moet je niet posten dat hebben we zat gezien de laatste dagen. Iets met huid en beer.

Tot ziens! Ik ben hier weg, ga emotieloos sport kijken.
Ga even een koude cola drinken JMD. Daar koel je vanaf. Hoe lang zitten we hier nu met elkaar? Minstens 15 jaar? Neem het toch niet allemaal zo serieus. We leven toch allemaal op onze eigen manier mee, hebben allemaal onze eigenaardigheden en daar gaan we ook al die tijd al goed mee om.

De liefde voor sport bindt ons. Laat lekker gaan man.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan doen jullie het maar hier zonder me. Ik zit hier te juichen voor de TV, post continu berichten dat het goed of niet, maar 'dit gaat goud worden' moet je niet posten dat hebben we zat gezien de laatste dagen. Iets met huid en beer.

Tot ziens! Ik ben hier weg, ga emotieloos sport kijken.
Joh, je kunt het ook een keertje laten gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan doen jullie het maar hier zonder me. Ik zit hier te juichen voor de TV, post continu berichten dat het goed of niet, maar 'dit gaat goud worden' moet je niet posten dat hebben we zat gezien de laatste dagen. Iets met huid en beer.

Tot ziens! Ik ben hier weg, ga emotieloos sport kijken.
Joh, dat is nu ook weer niet de bedoeling man. Sorry dat ik een beetje bot op je reageerde. Hoop dat je gewoon lekker blijft doen wat je doet hier. Met elkaar is het veel leuker kijken.
 

Jacco

Well-known member
Ik snap er weinig van.
De Nederlanders dachten te vroeg bij de finish te zijn.
Ze voeren wel door.
Ze leken te zijn ingehaald door de Zweden, maar wonnen toch door een soort VAR??
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoewel het natuurlijk heel erg dicht bij elkaar zit, is de 3x3 wedstrijd zo dadelijk tegen Litouwen wel echt een interessante met het oog op de eventuele medaillekansen van Nederland. Letland en Servië, maar daarachter staan Litouwen en Nederland momenteel gelijk in punten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap er weinig van.
De Nederlanders dachten te vroeg bij de finish te zijn.
Ze voeren wel door.
Ze leken te zijn ingehaald door de Zweden, maar wonnen toch door een soort VAR??
Bij het zeilen worden de resultaten van alle races bij elkaar opgeteld. Je krijgt elke heat het aantal punten van je positie. Dus als je eerste wordt krijg je 1 punt, als je vierde wordt 4 punten, enz. De medal race is de laatste race en daarin tellen de punten dubbel. Degene met het minst aantal puntentotaal na alle races en de medalrace wint goud. Nederland lag op kop in de medalrace, maar finishte te vroeg, werd dus derde in de medalrace, maar vanwege hun eerdere resultaten hadden ze toch de minste punten en wonnen daarmee goud.
 

Jacco

Well-known member
Het optellen van punten is toch niet erg ingewikkeld?
Zoals ik het lees hadden ze daar tien minuten voor nodig.
 
Bovenaan