JMD
Well-known member
Je moet sowieso nooit te vroeg juichen, dat hebben we deze week gezien, maar bij zeilen kan het echt in no-time totaal veranderen...Nog steeds op kop bij het derde keerpunt! Dit gaat goud worden!
Je moet sowieso nooit te vroeg juichen, dat hebben we deze week gezien, maar bij zeilen kan het echt in no-time totaal veranderen...Nog steeds op kop bij het derde keerpunt! Dit gaat goud worden!
Zucht.... Weet ik.Je moet sowieso nooit te vroeg juichen, dat hebben we deze week gezien, maar bij zeilen kan het echt in no-time totaal veranderen...
Waarom zeg je het dan?Zucht.... Weet ik.
Nee. Verkeerde finish. Worden 4e. Zweden 1e, zilverGOUD!
Omdat ik enthousiast was.Waarom zeg je het dan?
Maar je ziet hoe snel het nog fout kan gaan... Want worden die Amerikanen niet 1e dan word je gewoon 2e.Omdat ik enthousiast was.
Gewoon fout voorbereid, want in de animatie bij het begin van de race was toch echt duidelijk te zien dat ze na de laatste boei linksaf moesten.Maar hoe kan er onduidelijkheid zijn over de finish bij die dames?
Ja ik zal voortaan gewoon jouw manier van sportbeleving overnemen. Zonder emotie, zonder enthousiasme.Maar je ziet hoe snel het nog fout kan gaan... Want worden die Amerikanen niet 1e dan word je gewoon 2e.