Nederland Topic

Reinoud

Well-known member
16-10 voorsprong en dan nog even spannend maken. Maar goed winnen is winnen. Nu afwachten of ze kans maken op plek 2
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Paardensport vind ik helemaal niks
Ik ook niet, een van de weinige sporten die ik bewust niet kijk. Van mij mag het van het Olympisch programma geschrapt worden.

Wat Charlotte Dujardin deed was natuurlijk schandalig en ze is terecht geschorst, maar ze zal niet de enige zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Marit Bouwmeester begint met een vierde, eerste en tweede plaats heel goed aan haar toernooi. Tien races in totaal daar en daarna uiteraard weer gevolgd door een medalrace. Vanzelfsprekend staat ze na drie races fier aan de leiding.

Duko Bos won in dezelfde discipline, maar dan bij de mannen, de eerste race. Helaas werd hij daarna 20e en 29e en is hij dus teruggezakt naar een plek in het middenveld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatste Amerikaan is foutloos en dus gaan zij Nederland voorbij. Hopen dat Frankrijk en/of Engeland nog een foutje maakt. Dan wordt het een medaille. Anders 4e.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oei oei, Nederland en Frankrijk gelijk in punten, maar Frankrijk is in totaal een halve seconde sneller. Ontzettend zuur zeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatste Amerikaan is foutloos en dus gaan zij Nederland voorbij. Hopen dat Frankrijk en/of Engeland nog een foutje maakt. Dan wordt het een medaille. Anders 4e.
Commentator hield mij voor de gek. De Britten hebben een grotere marge. We moeten hopen op twee fouten. Kans lijkt me klein, helaas.
 

Reinoud

Well-known member
Ze zijn nu een tijd aan neerzetten voor de kajak cross volgens mij. Kan wel een heel tof onderdeel worden! Otten voorlopig 6e
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan