Alle nummers drie gaan door. Dat redden ze wel2-0 gewonnen, mooi. Kans op volgende ronde blijft aanwezig.
Heb wel het idee dat die Chinese op tafeltennis zit. Maar Eerland kan hoe dan ook op een mooi toernooi terugkijken
Eens, die had Nederland niet mee moeten nemen.Ik gun het die v/d Velde dus echt gewoon niet.
Eens, die had Nederland niet mee moeten nemen.
Mentaal wel ijzersterk hoorEerland van 10-4 naar 10-7 achter. Ze gaat verliezen, maar gaat echt eervol ten onder.
En 10-8
Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.En waarom niet? Als iemand veroordeeld is, zijn straf heeft uitgezeten en bovendien meermalen spijt heeft betuigd, krijgt zo iemand dan geen tweede kans?
Des te meer reden om niet te buigen daarvoor.Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.
Die hebben Engels recht op Nederlands recht gezet zonder zich te verdiepen in hoe de wet in NL in elkaar zit. Hier was het een geval van ontucht, er was nl geen dwang enz. Nog steeds verschrikkelijk fout, maar wel minder erg als wat de Britten er van maakten. En als iemand zijn/haar straf heeft uitgezeten dan moeten we hem/haar weer als een normaal mens behandelen. Sterker nog, experts zeggen dat juist door iemand weer normaal te behandelen de kans op recidive flink verkleint.Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.
Ik wil net zeggen. Dit gaat over het verwoesten van levens. Dan vind ik het niet koosjer om daarna weer vol de publiciteit in te gaan.Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.