Nederland Topic

Reinoud

Well-known member
Heb wel het idee dat die Chinese op tafeltennis zit. Maar Eerland kan hoe dan ook op een mooi toernooi terugkijken :)
 

erka

Well-known member
Heb wel het idee dat die Chinese op tafeltennis zit. Maar Eerland kan hoe dan ook op een mooi toernooi terugkijken :)

Zeker als je haar verhaal kent. Ze wilde graag een kind krijgen na haar topsportcarriere maar vanwege medische redenen adviseerden de artsen om dat nu te doen. Dus toen stopte ze met tafeltennis, verloor de A-status en vrijwel al haar andere inkomsten en heeft ze van een beetje spaargeld de hele periode overleefd. Daarna met crowdfunding teruggekomen aan de top.
 

JMD

Well-known member
Eerland van 10-4 naar 10-7 achter. Ze gaat verliezen, maar gaat echt eervol ten onder.

En 10-8
 

JMD

Well-known member
11-8 verloren. Jammer, maar was te verwachten. Eerland kan trots zijn, laatste 16 halen in sporten als tafeltennis/badminton ed is gewoon heel goed
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En waarom niet? Als iemand veroordeeld is, zijn straf heeft uitgezeten en bovendien meermalen spijt heeft betuigd, krijgt zo iemand dan geen tweede kans?
Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.
 

JMD

Well-known member
Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.
Die hebben Engels recht op Nederlands recht gezet zonder zich te verdiepen in hoe de wet in NL in elkaar zit. Hier was het een geval van ontucht, er was nl geen dwang enz. Nog steeds verschrikkelijk fout, maar wel minder erg als wat de Britten er van maakten. En als iemand zijn/haar straf heeft uitgezeten dan moeten we hem/haar weer als een normaal mens behandelen. Sterker nog, experts zeggen dat juist door iemand weer normaal te behandelen de kans op recidive flink verkleint.
 

Jef400

Well-known member
Voor een dusdanig ernstig vergrijp vind ik dat je je kans verspeeld hebt op zoiets publieks, ja. Media hier (inclusief de kwaliteitskranten dus niet alleen zooi als The Sun & Daily Mail) hebben er nogal wat aandacht aan besteed.
Ik wil net zeggen. Dit gaat over het verwoesten van levens. Dan vind ik het niet koosjer om daarna weer vol de publiciteit in te gaan.
 

de waan

Well-known member
Plus dat hij een behandeling heeft ondergaan en de kans op recidive op nihil is ingeschat. Wat schiet je ermee op om iemand dat de rest van zijn leven te blijven achtervolgen hiermee.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan