Nederland Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wauwzers!! Dat dit tot het absolute einde zou gaan, zat er wel in. Vond de beide duo's echt heel erg gelijkwaardig. Heerlijk dat ze hem eruit slepen! Halve finale!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga nogmaals een lans breken voor Demi Schuurs. Na haar damesdubbel waren we terecht nog een beetje kritisch. Leek vooral bij haar de spanning er toch wat teveel op staan op het einde van de wedstrijd. Maar vandaag was ze van begin tot eind ijzersterk. Amper fouten gemaakt. En ik vind zelfs dat zij het is die Koolhof er af en toe doorheen sleepte. Grote klasse!
 

JMD

Well-known member
49er dames in race 10 zestiende, staan nu gelijk met de Françaises die achter hun eindigden en achter hun stonden, maar de Françaises hadden nog een beter schrapresultaat staan. Beide equipes hebben nu een 19 als schrapresultaat, dus ook daar is het gelijk.
 

JMD

Well-known member
De NL kanovaarster moet bijna. En het is nu alles of niets, 18 deelneemsters, de beste 12 gaan naar de finale.
 

JMD

Well-known member
De beachvolleyballers moeten winnen vandaag, want ze verloren al een duel en hun laatste 3 duel is tegen de Noorse wereldkampioenen

De andere NL koppels zijn al zeker van de volgende ronde, de 1/8 finales
 

Reinoud

Well-known member
O ja, natuurlijk, ik had moeten zeggen dat het teleurstellend was...
Je moet helemaal niets, maar als je een beetje inschatting van de sterkte van de stroming kan maken is het een opmerking die nergens op slaat.

En ja ik heb er moeite mee dat er vanaf de bank zo makkelijk geoordeeld wordt over sporters die hier met veel inzet voor gaan en dan misschien niet het resultaat halen wat wij graag zouden zien.
 
Bovenaan